Dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

sismofutten

sandratobias skriver:

Puha ja så kan jeg da godt se problemet når hun står så tidligt op.. Zyz da næsten du ska ha fat i dem om det er muligt det kan blive tidligere.. 

Jeg talte med dem i går, og de går først igang med at operere kl. 12, så jeg har fået den tidligste tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

trunte89

sismofutten skriver:

Jeg talte med dem i går, og de går først igang med at operere kl. 12, så jeg har fået den tidligste tid

Vi fik også en sen tid her sidst vi var afsted (13.40)
Men når din datter pjener at vægne så tidligt tror jeg jeg ville vække hende mellem 5 og halv 6 og give hende noget morgenmad der.
Og ellers så lyder det som en rigtig god ide at gå en tur. Måske hun så og kan få en lille lur inden i skal afted?
Første gang min datter kom i narkosen (15 mdr) fældede jeg også et par tårere, men det tager 5 min så kommer hun ind til opvågning.
Hun er nok godt omtåget bagefter, men så er det bare hjem og putte resten af dagen.

Anmeld

3. februar 2012

sismofutten

trunte89 skriver:

Vi fik også en sen tid her sidst vi var afsted (13.40)
Men når din datter pjener at vægne så tidligt tror jeg jeg ville vække hende mellem 5 og halv 6 og give hende noget morgenmad der.
Og ellers så lyder det som en rigtig god ide at gå en tur. Måske hun så og kan få en lille lur inden i skal afted?
Første gang min datter kom i narkosen (15 mdr) fældede jeg også et par tårere, men det tager 5 min så kommer hun ind til opvågning.
Hun er nok godt omtåget bagefter, men så er det bare hjem og putte resten af dagen.

Ja, vi har også planlagt at stå tidligt op og så bare give hende en masse at spise - evt. med lidt ekstra fedt i, så det holder hende mæt længere

Og ja, så finder vi på noget at lave, og håber at hun kan tage sige en lille lur på et tidspunkt

Tak fordi du delte din erfaring

Anmeld

3. februar 2012

trunte89

sismofutten skriver:

Ja, vi har også planlagt at stå tidligt op og så bare give hende en masse at spise - evt. med lidt ekstra fedt i, så det holder hende mæt længere

Og ja, så finder vi på noget at lave, og håber at hun kan tage sige en lille lur på et tidspunkt

Tak fordi du delte din erfaring

det lyder som en god plan
og selve operationen varer 5-7 minutter, så det hele er heldigvis hurtigt overstået igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.