Hey,
Min datter fik også drøn i som meget lille. Hun var lige omkring et år. Om det var på den ene eller anden side af et år husker jeg ikke, deter 7 år siden nu.
Men vi skulle være der kl 0800, hos vores ørelæge for de helt små tid allerførste om morgenen netop pga fasten. Så det var egentlig let nok, jeg sørgede for at hun kom lidt senere i seng om aftenen,s vidste jeg hun ville sove til jeg bare kunne vække hende og så suse ned med hende. S hun nåede vist km at være vågen en lille halv time før hun var i narkose.
Mht narkose, så er det hårdt at se dem forsvinde. Jeg tuede, men lod mig tude og være ked af det. Det synes jeg der skal være plads til.
Da Asta vågnede sf narkose var hun så sur og forvirret. Hn græd hysterisk og var så gal. Hun var længe om at vågne. Jeg vil råde dig til at have dyne med og så svøbe og så være rolig. Synge yndlingssangen og bare være der:0) når de er helt vågne er de ikke mærket mere, de har ikke ondt eller noget. Husker at Asta var træt resten af dagen, men det var det:0)
Christina
Anmeld