Mangler virkelig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

TaAsJu

FamilenStorm skriver:

Uhh yahh.. Og hun kunne hulke som bare fanden..

*Det er vildt hårdt når der står på, og man har bare lyst til at hente dem ind, og "vente" til næste aften med at tage kampen.. Men hold fast.. Man nyder det virkelig, når de finder ud af at man ikke bare kommer løbende ved det mindste klynk...

Så 1. gang hun vågner går du ind, giver hende sutten, og siger godnat og går ud igen, og så ind igen efter 3 min, så 6 mine, og så 10.. og til sidst så giver de sku op,...

Kan kun give dig ret.. vi har vært samme periode igennem og har også en lille tur nu, hver morgen kl 5.05 de sidste 3 dage hvor Anna-Sophie bare vil op. Så hold fast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

--BabyMus--

FamilenStorm skriver:

*Det er vildt hårdt når der står på, og man har bare lyst til at hente dem ind, og "vente" til næste aften med at tage kampen.. Men hold fast.. Man nyder det virkelig, når de finder ud af at man ikke bare kommer løbende ved det mindste klynk...

Så 1. gang hun vågner går du ind, giver hende sutten, og siger godnat og går ud igen, og så ind igen efter 3 min, så 6 mine, og så 10.. og til sidst så giver de sku op,...

helt sikkert det skal prøves 1000 tak for hjælpen

Anmeld

1. februar 2012

--BabyMus--

1000 tak for alle jeres svar, jeg har fået mange forslag og vi starter i aften, så opdatering efter en uge

Anmeld

1. februar 2012

FamilenStorm

--BabyMus-- skriver:

helt sikkert det skal prøves 1000 tak for hjælpen

Det var så lidt.. Glæder mig til Update.. Håber det hjælper...

Anmeld

1. februar 2012

sandratobias

Sover hun i tremmeseng eller junior seng..???

Nu ved jeg godt Tobias er ældre, men han lavede samme nummer i en periode på ca 1½ år.. Vi har så nu skriftet hans seng ud fra en halvhøj til en sovesofa.. Og han sover igennem næsten hver nat.. 

Men igen han er oz ældre, han er 4, snart 5... 

Anmeld

1. februar 2012

raca

FamilenStorm skriver:

ja det gør de også har de lært lektien at mor og far er ligeglade om natten.. så bare lad dem græde det lønner sig...

Anmeld

1. februar 2012

raca

vi har bare taget dem op og ind til os.. også har alle mand sovet vidre.. og det var det...

dvs 1 gang prøver vi med nus og ned og ligge men hvis de bliver kede kommer de ind.. jeg gider ikke bruge min nat på og vandre frem og tilbage..

jeg mener delvist selv man skaber søvnproblemer..for os var det aldrig og er ikke et problem de ikke sover igennem.. for det tager maks 2 min og flytte dem den store kommer selv ind.. og det er så det de har brug for.. men nogle nætter sover selv den lille igennem..

men jeg har ikke haft nogle forventninger om at det var normalt at sove igennem før de var omkring 3 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.