MariaE skriver:
hvordan spænder du dernede??
Som hvis du skulle stoppe en tissestråle med al magt, eller forhindre en lort i at komme ud selv om den mega gerne ville???
For det er de muskler du skal bruge og gerne op til 20-30 sekunder af gange hvor du HELE tiden spænder op inden du giver slip. Og det kan du gøre igen og igen dagen igennem på en stol, i sofaen eller hvis du ligger på ryggen måske med en pude under så du ikke føler du maser dine lunger:-)
Måske kan du gøre det 10 gange hver gang, og så 3 gange om dagen eller hvad der nu passer dig og din krop og tiden bedst??
Går du til graviditetsgymnastik? for der arbejder man jo rigtigt meget med at spænde op i bækkenbunden. Vi gør i hvert fald hver eneste gang, for at styrke både understelet hvad blæren angår men også for at folk kan undgå BL....har 2 på holdet der begge døjer og en mere med problemer og de er stadig med:-)
Jo altså kniber nok en blanding af de 2 men synes jeg spænder alle andre steder og kan slet ikke holde knibet, træner mange gange om dagen, når jeg sidder, kører bil, vasker hænder, inden jeg lægger mig til at sove, men lige lidt har det hjulpet, og gjort det siden jeg var gravid med min søn.
Går ikke til gymnastik, da vi ikke rigtig har muligheder og min søn først er startet i dagpleje nu her i det nye år. De eneste muligheder jeg har kunne finde her er i fitnesscentre di synes ikke der har været ordentlige tilbud i forhold til Hvor dyrt det er

hvad er det gennem at du går på hold, måske min jm har nogle muligheder, skal derind om 2 uger
Anmeld