Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Louisesam

Så har jeg efterhånden på fornemmelsen (selvom det selvfølgelig er helt individuelt), at min søn kommer til at fortsætte sådan i laaaang tid! Han er nemlig ikke kun en dreng i sin adfærd, men oveni købet det største energibundt og en lille vildbasse oveni!! - (OGSÅ i sin søvn!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Louisesam

LISBETH:-) skriver:

Aner det ikke.

Men ved at min datter på 4,5 år stadig mosler rundt i sengen. Man vågner tit med hendes fødder i hovedet

Haha, sikke en fest de små krabater har hele natten lang! Men jeg forstår ikke, hvorfor de gør det...??

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

Louisesam skriver:

Hejsa!

Er bare nysgerrig på at vide, hvornår børn holder op med at vælte rundt fra den ene stilling til den anden om natten, frem og tilbage, og man kan ligge normalt sammen med dem og putte en hel nat?

Min søn er meget livlig i sin søvn, og glæder mig sådan til, at det kan lade sig gøre at sove sammen med ham i mors og fars seng uden konstant at vågne og være bange for, at han vælter ud!!

Louise

Laura er 2 år og 3 mdr. og hun ligger ofte uroligt stadigvæk

Anmeld

3. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Louisesam skriver:

Haha, åh nej dog... håber ikke det fortsætter så lang tid! Kan jo ikke vente til at man kan ligge "i ske" med ham en hel nat!

He He det er heldigvis ik hver nat hun kommer listede ind, så de fleste nætter får vi da lov til at ligge lidet i ske. Tit så er det først omkring kl 5 hun kommer, så det er ren luksus. Vh stine

Anmeld

4. februar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Louisesam skriver:

Haha!!! Ok, det var så ikke lige det svar jeg ventede...

bare rolig.... mine forældre siger at jeg ikke moslede så meget rundt efter jeg blev 6-7 år.... det er kommet igen efter jeg fik min søn....

Anmeld

4. februar 2012

*Sofie*

Malou er 2 år og 8 mdr.
Inden for det sidste stykke tid synes jeg faktisk hun er begyndt at ligge mere roligt når hun sover. Hun roder ikk rundt i sin egen seng om natten mer, og når hun sover inde hos mig er jeg heller ikk lissor nervøs for at hun ska falde ned, som jeg var før i tiden.
Så der er altså håb forude

Anmeld

4. februar 2012

Louisesam

*Sofie* skriver:

Malou er 2 år og 8 mdr.
Inden for det sidste stykke tid synes jeg faktisk hun er begyndt at ligge mere roligt når hun sover. Hun roder ikk rundt i sin egen seng om natten mer, og når hun sover inde hos mig er jeg heller ikk lissor nervøs for at hun ska falde ned, som jeg var før i tiden.
Så der er altså håb forude

DEJLIGT at høre!

Anmeld

4. februar 2012

Louisesam

Malle skriver:

bare rolig.... mine forældre siger at jeg ikke moslede så meget rundt efter jeg blev 6-7 år.... det er kommet igen efter jeg fik min søn....

Hihi - det er da sødt!

Anmeld

4. februar 2012

Louisesam

Baagøe skriver:

Laura er 2 år og 3 mdr. og hun ligger ofte uroligt stadigvæk

Ja, det tegner til, at der må tålmodighed til!

Anmeld

6. februar 2012

Pige2009

Louisesam skriver:

Ja, det tegner til, at der må tålmodighed til!

Men det kan jo ændre sig hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.