Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Louisesam

Hejsa!

Er bare nysgerrig på at vide, hvornår børn holder op med at vælte rundt fra den ene stilling til den anden om natten, frem og tilbage, og man kan ligge normalt sammen med dem og putte en hel nat?

Min søn er meget livlig i sin søvn, og glæder mig sådan til, at det kan lade sig gøre at sove sammen med ham i mors og fars seng uden konstant at vågne og være bange for, at han vælter ud!!

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Louisesam skriver:

Hejsa!

Er bare nysgerrig på at vide, hvornår børn holder op med at vælte rundt fra den ene stilling til den anden om natten, frem og tilbage, og man kan ligge normalt sammen med dem og putte en hel nat?

Min søn er meget livlig i sin søvn, og glæder mig sådan til, at det kan lade sig gøre at sove sammen med ham i mors og fars seng uden konstant at vågne og være bange for, at han vælter ud!!

Louise

Tja.... Jeg er fra aug 88 - og jeg mosler stadig så meget rundt at det er lige før min mand ikke vil sove sammen med mig......

Anmeld

31. januar 2012

Janni.

Interessant spørgsmål. Jeg kender desværre ikke svaret, så jeg følger lige med. Lidt nysgerrig er man vel..

Anmeld

31. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

He Hé godt spørgsmål... Her ligger vores på 3 i hele sengen, hen over os, hovede, ben, arme og rumpe rotere rundt og havner de mærkeligste steder. Vh stine

Anmeld

31. januar 2012

TaAsJu

Altså vores den store på 6 kan blive puttet i den ene ende af sengen og når jeg så kigger ind til hende inden jeg går i seng kan hun vende den anden vej

Anmeld

3. februar 2012

Louisesam

Malle skriver:

Tja.... Jeg er fra aug 88 - og jeg mosler stadig så meget rundt at det er lige før min mand ikke vil sove sammen med mig......

Haha!!! Ok, det var så ikke lige det svar jeg ventede...

Anmeld

3. februar 2012

Louisesam

Janni. skriver:

Interessant spørgsmål. Jeg kender desværre ikke svaret, så jeg følger lige med. Lidt nysgerrig er man vel..

Anmeld

3. februar 2012

Louisesam

StineW79 skriver:

He Hé godt spørgsmål... Her ligger vores på 3 i hele sengen, hen over os, hovede, ben, arme og rumpe rotere rundt og havner de mærkeligste steder. Vh stine

Haha, åh nej dog... håber ikke det fortsætter så lang tid! Kan jo ikke vente til at man kan ligge "i ske" med ham en hel nat!

Anmeld

3. februar 2012

Louisesam

Mor til 2, snart 3 skriver:

Altså vores den store på 6 kan blive puttet i den ene ende af sengen og når jeg så kigger ind til hende inden jeg går i seng kan hun vende den anden vej

Neeeej!!

Anmeld

3. februar 2012

LISBETH:-)

Aner det ikke.

Men ved at min datter på 4,5 år stadig mosler rundt i sengen. Man vågner tit med hendes fødder i hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.