13+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det tror jeg også du skal - for du er jo gravid 

Nogen gange når jeg sidder i en bestemt stilling, så synes jeg også bare at jeg ser tyk ud, men det er jeg jo ikke på den måde

nej det er jo det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Masig

Kay skriver:

en rotweiler/formel 1'er

Nårh, sådan en har mine forældre også.. Fantastisk blanding... Bare den bedste hund i verden (næsteefter vores egen hehe)....

Anmeld

31. januar 2012

Becks

Kay skriver:

ja var til nf i dag og blev rykket lidt... er nu 13+0

ihh hvor tiden flyver og maven vokser...

står lige og nusser med hunden der syntes det var underligt at mor stillede sig lige der så tidligt om mornen og fik taget billed

Hvor er du laekker altsaa!!!

Havde slet ikke forestillet mig du saa saadan ud, kender du det  Men smuk er du sgu!!!

Og vis du bare maven frem, du ser ikke spor tyk ud..

Sorry for manglende bogdtsver, men skriver fra min mors amerikanske computer

Anmeld

1. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

står lige og nusser med hunden der syntes det var underligt at mor stillede sig lige der så tidligt om mornen og fik taget billed

Tillykke med en vel overstået nf. Du er sååå fin

Anmeld

1. februar 2012

Kay

Becks skriver:

Hvor er du laekker altsaa!!!

Havde slet ikke forestillet mig du saa saadan ud, kender du det  Men smuk er du sgu!!!

Og vis du bare maven frem, du ser ikke spor tyk ud..

Sorry for manglende bogdtsver, men skriver fra min mors amerikanske computer

hihi tak   jeg kender det ogdt at man forestiller sig at folk ser helt anderledes ud

Anmeld

1. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

Tillykke med en vel overstået nf. Du er sååå fin

tak

Anmeld

18. februar 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

Hvor er du flot og sikke fin din mave er  

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Hvor er du flot og sikke fin din mave er  

mange tak

Anmeld

21. februar 2012

crille

Kay skriver:

ja... jeg tror jeg skal bearbejde mig selv lidt... men det har også hjulpet at se den lille der inde... og ligesom overbevise mig selv om at det jo er en gravid mave og ikke en fed mave

Kan SAGTENS følge dig. Syntes også først det så småt er nu, at man kan begynde at finde ro og sige.. Nå ja, sådan ser ejg jo ud, for jeg er jo så heldig at være gravid

Syntes du ser godt ud i øvrigt. Flot rund mave og bare vent, jeg er sikker på at vi begge vil finde os rigtig godt tilpas med vores struttende maver  De her tre måneder skulle være de bedste og jeg syntes at kunne fornemme at det (i hvert fald i mit tilfælde) er helt korrekt  

Anmeld

21. februar 2012

Kay

crille skriver:

Kan SAGTENS følge dig. Syntes også først det så småt er nu, at man kan begynde at finde ro og sige.. Nå ja, sådan ser ejg jo ud, for jeg er jo så heldig at være gravid

Syntes du ser godt ud i øvrigt. Flot rund mave og bare vent, jeg er sikker på at vi begge vil finde os rigtig godt tilpas med vores struttende maver  De her tre måneder skulle være de bedste og jeg syntes at kunne fornemme at det (i hvert fald i mit tilfælde) er helt korrekt  

hihi jeg kan også mærke store forandringer det er skønt og jeg vokser endnu

https://www.baby.dk/debat/161659pi1/uge-16/150-og-155.aspx

her er de nyeste... nøj det er sjovt at se tilbage nu... men bare tænk.... den bliver meget stører endnu... kiggede i gamle billeder og så min mors mave da hun ventede mig... vi har vist anlæg for stooore maver i in familie... hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.