Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maryjane skriver: Så skøn han er!
Så skøn han er!
Han er lidt sjov. Ligeså snart et kamera kommer frem, så bliver han vildt interesseret i hvad det er for noget (mor IGEN har fremme), så man kan slet ikke få ham til at smile! Den lille lumske prut! Og tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeBaby skriver: Tak søde Trine. Hvornår skal du spamme os? Er det ikke ved at være længe siden?
Tak søde Trine. Hvornår skal du spamme os? Er det ikke ved at være længe siden?
jeg oprettede denne tråd, da jeg synes Magnus voksede liiige stærk nok hehe
men der er billeder i tråden, taget i starten af januar ca
https://www.baby.dk/debat/156255pi1/boern-01-aar/det-gaar-aaalt-for-staerkt--andre-der-har-saa-store-babyer.aspx
MaybeBaby skriver: Dét var søde ord - mange tak Og hvor er det vildt... Jeg synes dit tabstal bliver større og større for hver gang, jeg ser din statusbesked. SÅ flot! Kommer der snart nogle før/efterbilleder? /Mette - der vil følge i samme spor og med første delmål i hus i dag skrive -3,7 kg på!
Dét var søde ord - mange tak Og hvor er det vildt... Jeg synes dit tabstal bliver større og større for hver gang, jeg ser din statusbesked. SÅ flot! Kommer der snart nogle før/efterbilleder?
/Mette - der vil følge i samme spor og med første delmål i hus i dag skrive -3,7 kg på!
Jamen det regner jeg med i næste månede så er der gået 9mdr nemlig og det passer med den 6marts skal jeg veje med det er på min fødselsdag så håber jeg taber mig 2-5kg mere inden den dag bare gerne under 90kg...
syntes også det er flot du har tabt dig 3,7kg det er en hård kamp
B&J skriver: Jamen det regner jeg med i næste månede så er der gået 9mdr nemlig og det passer med den 6marts skal jeg veje med det er på min fødselsdag så håber jeg taber mig 2-5kg mere inden den dag bare gerne under 90kg... syntes også det er flot du har tabt dig 3,7kg det er en hård kamp
Det er så fedt, når man kommer i en anden vægtklasse. Følger du noget, var det G-bypass eller WW eller bare sund fornuft og motion? Glæder mig til at se billederne
MaybeBaby skriver: Det er så fedt, når man kommer i en anden vægtklasse. Følger du noget, var det G-bypass eller WW eller bare sund fornuft og motion? Glæder mig til at se billederne
Det er såååå fantastisk, jeg kan slet ikke sætte ord på hvor gald jeg er for min gastric bypass den har virkelig givet mig et nyt liv
og mange tak hvor er du super sød
B&J skriver: Det er såååå fantastisk, jeg kan slet ikke sætte ord på hvor gald jeg er for min gastric bypass den har virkelig givet mig et nyt liv og mange tak hvor er du super sød
Ej, hvor skønt for dig! Også at det er gået så godt. Du er sej og en lille kæmper, som jeg vil følge og heppe på nu hvor det bliver mere og mere hårdt jo længere man kommer ned! GO GO GO!
MaybeBaby skriver: Ej, hvor skønt for dig! Også at det er gået så godt. Du er sej og en lille kæmper, som jeg vil følge og heppe på nu hvor det bliver mere og mere hårdt jo længere man kommer ned! GO GO GO!
Jaaa puhhh jaaa drømmer godt nok om den dag jeg har en alm vægt men der er noget til inu men glæder mig og der skal kæmpes...
og mange tak for dine såå søde ord
Hvor er han bare skøn altså
Kan nu godt forstå at han ikke gider at skulle ud at sove i sneen, den skal da kælkes på
Skønne store, mørke øjne, meget udtryksfuld ung mand
Dejlig nyhed med din veninde, det må have været utroligt hårdt for dem
Åhhh suk hvor er han charmerende!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128