Det går AAALT for stærkt - andre der har så store babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.519 visninger
32 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

TrineMine86

min lille baby er jo ikke en baby mere

Magnus er idag 3 måneder og 10 dage og vi har haft ham til sundhedsplejerske... hooold nu fast jeg blev overrasket (eller jeg kunne jo godt mærke og se han er blevet lang og tung, han kan jo ikke rigtig være i sin lift mere) Han er så nem en dreng og sover igennem hver eneste nat

han vejer hele 7.3 kg og er 69 cm lang  han ligger jo laangt over gennemsnittet..

Andre der har/ har haft så store babyer i 3 måneders alderen? synes de folk jeg kender rundt omkring, at deres babyer slet ikke er nær så tunge eller lange..

og så lige nogle billeder, de 3 første er fra i fredags, så et billede med stort grin og det sidste er han sammen med sin kusine Sofia, som er født 3 dage før Magnus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

Magnus er idag 3 måneder og 10 dage og vi har haft ham til sundhedsplejerske... hooold nu fast jeg blev overrasket (eller jeg kunne jo godt mærke og se han er blevet lang og tung, han kan jo ikke rigtig være i sin lift mere) Han er så nem en dreng og sover igennem hver eneste nat

han vejer hele 7.3 kg og er 69 cm lang  han ligger jo laangt over gennemsnittet..

Andre der har/ har haft så store babyer i 3 måneders alderen? synes de folk jeg kender rundt omkring, at deres babyer slet ikke er nær så tunge eller lange..

og så lige nogle billeder, de 3 første er fra i fredags, så et billede med stort grin og det sidste er han sammen med sin kusine Sofia, som er født 3 dage før Magnus 

Rose er godt derhenaf. Ikke længdemæssigt, for hun er en lille skid, og skyder på hun er en 64 centimeter men vægtmæssigt. Pyyyyha!!! Jeg vejede hende med mig selv og for sig selv i dag, og jeg tror hun vejer 6,9 eller sådan noget. Min smukke tyksak

Anmeld

17. januar 2012

Frøken J.

Ps. Han er bare lækker!!!

Anmeld

17. januar 2012

NinaNymannMadsen

føler lige pludselig at min datter på 3 måneder og 11 dage er lille og vejer lidt over 6 kg og er 60 cm.

hun er lille og fuld af dejlige deller. hun kan sagtens ligge i liften endnu

Anmeld

17. januar 2012

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Rose er godt derhenaf. Ikke længdemæssigt, for hun er en lille skid, og skyder på hun er en 64 centimeter men vægtmæssigt. Pyyyyha!!! Jeg vejede hende med mig selv og for sig selv i dag, og jeg tror hun vejer 6,9 eller sådan noget. Min smukke tyksak

nåe det var dejligt aat høre, sundhedsplejersken fik det næsten til at lyde som om det var helt mærkeligt at han var så stor og spurgte om faren var mega høj siden Magnus var så lang osv..

mange tak søde, og kan kun sige i lige måde om jeres lille prinsesse Rose, hun har bare det mest fantastiske smil

Anmeld

17. januar 2012

TrineMine86

NNM skriver:

føler lige pludselig at min datter på 3 måneder og 11 dage er lille og vejer lidt over 6 kg og er 60 cm.

hun er lille og fuld af dejlige deller. hun kan sagtens ligge i liften endnu

det tror jeg også er mere normalt, det er deromkring min mødregruppes børn ligger størrelsesmæssig..

Anmeld

17. januar 2012

Frk.S

Uh Ja.
Da Freja lige var blevet 3 mdr. blev hun målt til 67 cm og 7,4 kg. Så hun er heller ikke nogen lille baby.

Jeg er spændt på hvad hun bliver målt til når hun skal til 5 måneders undersøgelse. Hun er i hvert fald et godt stykke over 8 kg nu.

Sikke nogle gode billeder - rigtig dejlig dreng med et skønt smil.

Anmeld

17. januar 2012

Sitrani

Jep Min datter er også stor af sin alder...

Hun vejede 3010 gram ved fødslen og var 50 cm.. Hun tog lynhurtigt på, og vokser derudaf.. Jeg ved ikke hvad hun vejer nu, det er lang tid siden vi har været til SP, men hun er godt i stand, og lige som hun skal være! Sidst vejede hun 8,7 kg, og der var hun ca. 5 mdr.

Anmeld

17. januar 2012

Sitrani

TrineMine86 skriver:

Jep Min datter er også stor af sin alder...

Hun vejede 3010 gram ved fødslen og var 50 cm.. Hun tog lynhurtigt på, og vokser derudaf.. Jeg ved ikke hvad hun vejer nu, det er lang tid siden vi har været til SP, men hun er godt i stand, og lige som hun skal være! Sidst vejede hun 8,7 kg, og der var hun ca. 5 mdr.

Anmeld

17. januar 2012

NinaNymannMadsen

TrineMine86 skriver:

det tror jeg også er mere normalt, det er deromkring min mødregruppes børn ligger størrelsesmæssig..

jah kan godt ske. men føler hun er så lille når jeg høre dine mål men han må da også ha været stor ved fødslen også så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.