Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det ved jeg faktisk ikke , men ved det lilla shampoo fra swartzkopf fjerner gult skær Virker her ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TykkeTrunteMor skriver: Et andet forslag: Farv dine striper i den egen hårfarve... Derved rører farven ikke din hovedbund, plus man får stadig en make-over Gjorde det selv da jeg var gravid, så jeg ikke skulle ud i forskellige alternative ting jeg ville fortryde... Du kan (næsten) altid få lyse striper igen. Men sørg for det er nogle gode farver, ved der er en frisør i Slagelse som har gravid-venlige, så mon ikke de findes i den Store hovedstad TTM
Et andet forslag:
Farv dine striper i den egen hårfarve... Derved rører farven ikke din hovedbund, plus man får stadig en make-over
Gjorde det selv da jeg var gravid, så jeg ikke skulle ud i forskellige alternative ting jeg ville fortryde... Du kan (næsten) altid få lyse striper igen. Men sørg for det er nogle gode farver, ved der er en frisør i Slagelse som har gravid-venlige, så mon ikke de findes i den Store hovedstad
TTM
Jeg har heldigvis en rigtig god frisør tror jeg lige venter den sidste tid inden lillemanden kommer til verden og så få det hele turen
morethanperfect skriver: Det ved jeg faktisk ikke , men ved det lilla shampoo fra swartzkopf fjerner gult skær Virker her ...
Det har jeg heldigvis ikke...endnu hehe
Chalala85 skriver: Det har jeg heldigvis ikke...endnu hehe
Godt nok
Chalala85 skriver: Ja kan man få det? og virker det? Kort og kontant indlæg
Ja kan man få det? og virker det?
Kort og kontant indlæg
Man kan få en blond spray til at sprøjte i efter bad, som lysner 1-2 toner. Den bruger en jeg kender, hun er helt lyshåret og får det aldrig affarvet. Den skulle virke. Den er fra Schwartzkopf...
det gør der, jeg ved faktisk at der er noget på apoteket med camille. hedder klorian eller sådan noget lign.
Flodkilling skriver: det gør der, jeg ved faktisk at der er noget på apoteket med camille. hedder klorian eller sådan noget lign.
Det læste jeg godt lidt om på nettet.. har du prøvet det?
Camulla skriver: Man kan få en blond spray til at sprøjte i efter bad, som lysner 1-2 toner. Den bruger en jeg kender, hun er helt lyshåret og får det aldrig affarvet. Den skulle virke. Den er fra Schwartzkopf...
Jeg har prøvet den men der fik mit hår lilla skær
Chalala85 skriver: Det læste jeg godt lidt om på nettet.. har du prøvet det?
Ja, fik en prøve. jeg har ellers mørke blondt (gyldent) hår, den er super god! Den var så god at jeg købte den til min mor i julegave, hun er blondt/grå
Flodkilling skriver: Ja, fik en prøve. jeg har ellers mørke blondt (gyldent) hår, den er super god! Den var så god at jeg købte den til min mor i julegave, hun er blondt/grå
Kunne være man skulle spørge dem på apoteket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128