Shampoo der lysner håret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.099 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Chalala85

Ja kan man få det? og virker det?

Kort og kontant indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

MorEllen

Jeg vet ikke om der findes shampo der lysner håret, ved bare at det findes shampo der gør at det ikke bliver gult Poly blond har en spray man kan lysne håret med.. bare spay den i håret efter vask og føn det tørt.. Meget nemt

Anmeld

31. januar 2012

Chalala85

MyLille skriver:

Jeg vet ikke om der findes shampo der lysner håret, ved bare at det findes shampo der gør at det ikke bliver gult Poly blond har en spray man kan lysne håret med.. bare spay den i håret efter vask og føn det tørt.. Meget nemt

Den har jeg prøvet.. men mit hår fik et lila skær

Anmeld

31. januar 2012

mkb123

Ja, det kan fåes.. Kérastase har en "Silver" shampoo - både til at fjerne gul misfarvning eller lysne håret. Jeg har brugt det (fik affarvet mit hår til blond, som blev tisgult). Det skal sidde et stykke tid og skylles. 

Min konklusion: Virker iiikke en skid (i hvert fald ikke for mig)

Anmeld

31. januar 2012

Chalala85

mkb123 skriver:

Ja, det kan fåes.. Kérastase har en "Silver" shampoo - både til at fjerne gul misfarvning eller lysne håret. Jeg har brugt det (fik affarvet mit hår til blond, som blev tisgult). Det skal sidde et stykke tid og skylles. 

Min konklusion: Virker iiikke en skid (i hvert fald ikke for mig)

hmm ja så gådt det jo ikke. Jeg har lidt striber i håret... men er her henover vinteren blevet lidt mørk i bunden og ville derfor lysne min egen hårfarve en smule

Anmeld

31. januar 2012

MorEllen

Chalala85 skriver:

Den har jeg prøvet.. men mit hår fik et lila skær

Puha Not good Hvis man vil have blodt hår, så skal det da også være blondt -ikke gult eller lilla

Anmeld

31. januar 2012

Chalala85

MyLille skriver:

Puha Not good Hvis man vil have blodt hår, så skal det da også være blondt -ikke gult eller lilla

nej det duer ikke... skal ikke lige en ( No offence ) BZér eller noget i den stil..

Anmeld

31. januar 2012

mkb123

Chalala85 skriver:

hmm ja så gådt det jo ikke. Jeg har lidt striber i håret... men er her henover vinteren blevet lidt mørk i bunden og ville derfor lysne min egen hårfarve en smule

Jeg vil personligt ikke anbefale den i hvert fald Men tænker, om du er gravid nu? For tror da umiddelbart, at de produkter har de samme kemikalier osv som hvis man får farvet håret.. Så evt. du bare skulle det, hvis du er ENORMT træt af din udgroning?

Anmeld

31. januar 2012

Chalala85

mkb123 skriver:

Jeg vil personligt ikke anbefale den i hvert fald Men tænker, om du er gravid nu? For tror da umiddelbart, at de produkter har de samme kemikalier osv som hvis man får farvet håret.. Så evt. du bare skulle det, hvis du er ENORMT træt af din udgroning?

Jeg ville vente til jeg har født.. men undersøger lige div ting pt så jeg kan gøre lidt klar til en mommy makeover

Anmeld

31. januar 2012

TTM

Et andet forslag:

Farv dine striper i den egen hårfarve... Derved rører farven ikke din hovedbund, plus man får stadig en make-over

Gjorde det selv da jeg var gravid, så jeg ikke skulle ud i forskellige alternative ting jeg ville fortryde... Du kan (næsten) altid få lyse striper igen. Men sørg for det er nogle gode farver, ved der er en frisør i Slagelse som har gravid-venlige, så mon ikke de findes i den Store hovedstad

TTM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.