Så kom vores datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Trunte<3

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

lailamik

LilleMie skriver:

Søndag 29.01.2012 kom vores perfekte lille datter til verden, 3260 g og 52 cm lang (født 37+3)  Hun skal hedde Gry og er bare så sød og nem indtil videre 

Kort om fødslen (længere fødselsberetning følger, når overskuddet er der): Fødslen gik rigtig godt og hurtigt, det tog 7 timer fra vandet gik til hun kom ud. Langt det meste af fødslen foregik i fødekar (kan virkelig anbefales!), på nær de sidste 5-10 min, som var i sengen. Jeg blev beordret op af karet, da hun ikke ville det sidste stykke, hendes hjertelyd var faldende og mine presseveer stoppede. Da de/vi fik hende ud (efter en rimelig voldsom heven i hende og mig pressende uden veer) var der omkring 8 læger, jordemødre, sundhedspersonale i rummet og stemningen var hektisk. Hun var meget blå, da hun kom ud og havde navlestrengen 2 gange rundt om halsen (grunden til jeg ikke kunne presse hende ud). 

Det var virkelig ubehageligt ikke at vide, hvad der skete, men vi følte os dog i rigtig gode hænder. På trods af den hårde tur til sidst kom hun sig meget hurtigt og fik 8 i den første apgar (trukket ned af farve og slaphed) og 10 5 min. efter. Så alt endte lykkeligt og jeg er alt i alt rigtig glad for forløbet!

Nu vil jeg fortsætte med at nyde min datter 

Tillykke med hende puhaaa -dejligt at det hele endte godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.