AnnaKJ skriver:
Jeg lavede igår denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/158256pi1/studerende-med-boern/vil-i-ikke-krydse-fingre-for-mig.aspx
Og idag har jeg snakket med de forskellige studievejledere på VUC, både i Hjørring og Brovst.
Jeg kunne få psykologi på skolen her i Hjørring, og resten på fjernstudie - det vil sige:
Kemi, Matematik, Religion både C og B niveau og Geografi - kunne ikke få historie 
Og jeg har kun 3 mdr til det, før eksamen begynder - please fortæl mig at jeg kan klare det!! 
Jeg vil sååååå gerne ind på læreruddannelsen til sommer, så jeg skal bare klare de skide fag!! 

Jeg har før taget hf-fag på fjernstudie. Strukturen er lavet således, at starter du i august, har du 1 aflevering pr uge. Så du vil altså have ca 4 opgaver pr uge, pr fag.
1 opgave kan indeholde alt fra 1-4 tekster, på op til 15 siders tætskrevet læsning. Derud over skal du have taget noter, så du kan finde det til eksamen og du skal have lavet selve opgaven.
Jeg kan lave 1 opgave på 3-4 timer. Jeg læser hurtigt, er stærk i mit sprog og "ved mange ting", så min fart er nok ret hurtig.
Det kræver struktur og selvdisciplin. Fordelen er så at du kan arbejde og aflvere i døgndrift indtil du består din eksamen.
Men kommer der f.eks besværlig graviditet i vejen, er du meget, meget hurtigt bagude.