Vil I ikke krydse fingre for mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

AnnaK89

Jeg har simpelthen valgt den forkerte uddannelse 

Det er bare ikke faget for mig og nu vil jeg gerne søge ind på læreruddannelsen til sommer. 

Som linjefag vil jeg gerne have Engelsk, Geografi og Biologi 

Har de nødvendige niveauer, fik 12 i engelsk og 10 i biologi (biologi giver adgang til geografi som linjefag) - begge på B niveau  

Men nu var jeg lige hos studievejlederen idag, og selvom jeg har de fag jeg skal bruge på læreruddannelsen, så har jeg stadig ikke en fuld HF  Har kun dansk A, engelsk B, biologi B og samfundsfag C. 

Så nu har jeg spurgt på VUC om der er noget der kan gøres, så jeg kan nå at få de sidste fag, så jeg kan nå at søge ind til sommer

Har sagt at jeg er villig til alm. timer på skolen, fjernundervisning og endda sommerkursus, bare for at få alle fagene Håber så meget min vejleder finder en løsning  

Jeg får endelig svar i morgen - så kryds for at jeg kan få min drøm opfyldt  

(Er der forresten nogen der ved om dette kan lade sig gøre? Bare sådan lidt på forhånd )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

AnnaK89

op.

Anmeld

30. januar 2012

wamse

Har ingen erfaring, men krydser sgu alt, hvad kydses kan 

Anmeld

30. januar 2012

AnnaK89

wamse skriver:

Har ingen erfaring, men krydser sgu alt, hvad kydses kan 

Tak 

Håber så meget det lykkes Ved da virkelig ikke hvad jeg ellers skal lave

Anmeld

30. januar 2012

Jonatansmor

AnnaKJ skriver:

Jeg har simpelthen valgt den forkerte uddannelse 

Det er bare ikke faget for mig og nu vil jeg gerne søge ind på læreruddannelsen til sommer. 

Som linjefag vil jeg gerne have Engelsk, Geografi og Biologi 

Har de nødvendige niveauer, fik 12 i engelsk og 10 i biologi (biologi giver adgang til geografi som linjefag) - begge på B niveau  

Men nu var jeg lige hos studievejlederen idag, og selvom jeg har de fag jeg skal bruge på læreruddannelsen, så har jeg stadig ikke en fuld HF  Har kun dansk A, engelsk B, biologi B og samfundsfag C. 

Så nu har jeg spurgt på VUC om der er noget der kan gøres, så jeg kan nå at få de sidste fag, så jeg kan nå at søge ind til sommer

Har sagt at jeg er villig til alm. timer på skolen, fjernundervisning og endda sommerkursus, bare for at få alle fagene Håber så meget min vejleder finder en løsning  

Jeg får endelig svar i morgen - så kryds for at jeg kan få min drøm opfyldt  

(Er der forresten nogen der ved om dette kan lade sig gøre? Bare sådan lidt på forhånd )

Selvfølgeligt vil jeg da krydse fingre. Og har forøvrigt ikke brugt min portion af held for idag - så den får du da også med

Synes forresten det er ret så sejt af dig, at du skifter retning. Det kræver selvrespekt at sige stop i tide.

Jeg har taget en fuld hf som fjernkursist og jeg kan fortælle at de har løbende optagelse og afslutter eksamner 2 gange om året. Med lidt hårdt arbejde, kan du sagtens nå det til studiestart 2012

Anmeld

30. januar 2012

AnnaK89

Jonatansmor skriver:

Selvfølgeligt vil jeg da krydse fingre. Og har forøvrigt ikke brugt min portion af held for idag - så den får du da også med

Synes forresten det er ret så sejt af dig, at du skifter retning. Det kræver selvrespekt at sige stop i tide.

Jeg har taget en fuld hf som fjernkursist og jeg kan fortælle at de har løbende optagelse og afslutter eksamner 2 gange om året. Med lidt hårdt arbejde, kan du sagtens nå det til studiestart 2012

Det var da lige sådan et svar jeg håbede på Det er da super fedt, hvis det kan lade sig gøre

Der er bare ikke noget jeg heller vil Og hårdt arbejde ved jeg det bliver, men jeg er så motiveret for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.