Det er hårdt, uretfærdigt og noget **** !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Aqnete

Ja undskyld mit sure opstød

Havde bare brugt for at dele mine tanker med nogle , nogle som forstår hvordan det er , som er i sammen situation eller har været ..

Efter cirka 18 måneders kamp med at få en lille spire, mister man altså håbet og modet ..

Efter vi havde forsøgt i 6mdr fik kæresten undersøgt sæden , og den er meget dårlig .. Men vi ville gerne gøre et forsøg selv, selvom det faktisk ikke kan lade sig gøre (fik vi afvide for nyligt) .. Men det oplyste den gamle læge os ikke om !

Det har været vores sidste forsøg denne måned, og håber sådan det lykkedes . Selvom vores chancer er så minimale , og især når man fokusere på det ..

D.20/2 går lægerne igang med at finde en løsning, og så er der jo så yderligere nok lidt ventetid (har heldigvis hørt der ikke skulle være ventetid i Holbæk) Men der er jo kommet en stigning på fertilitetsklinikkerne .. Men håber ikke ventetiden er for lang

Jeg syntes bare det er så uretfærdigt, og ved godt man ikke må fokusere for meget på det, men hvordan flytter man fokus ? Mit fokus kan ikke flytte sig :/

Det kribler og krabler i mine fingre .. Nu kan jeg godt lidt at lave håndarbejde , og vil så gerne købe noget til 300,- som jeg kan lave til en lille spire .. Men er det ikke dumt ??

Ha en dejlig dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Aqnete

Det er der ingen der kender til ?

Anmeld

31. januar 2012

christina92

Aqnete skriver:

Det er der ingen der kender til ?

Kender ikke til det, men ville alligevel give dig et

JEg håber det lykkedes for jer denne måned med en spire. Og jeg synes ikke det vil være dumt at lave en lille ting til spiren, så længe det er noget du kan ligge væk og ikke gå og kigge på hver dag og hele tiden

Anmeld

31. januar 2012

Aqnete

christina92 skriver:

Kender ikke til det, men ville alligevel give dig et

JEg håber det lykkedes for jer denne måned med en spire. Og jeg synes ikke det vil være dumt at lave en lille ting til spiren, så længe det er noget du kan ligge væk og ikke gå og kigge på hver dag og hele tiden

Årh tusind tak

Dejligt , så tror jeg at jeg vil lave lidt i forkøbet Troede bare det var mig de rvar gak gak

Anmeld

31. januar 2012

Sujan

Ih hvor jeg kender det. Det er på hårdt.

Men her sidder jeg og har termin om 2 måneder. Vi prøvede i 2,5 år. Jeg havde købt hormoner o.s.v på apoteket og skulle starte 1 forsøg med insimination. Men nåede heldigvis ikke så langt. For den dag jeg skulle starte op på hormoner testede jeg positiv.

Så ved det er hårdt. Men ville bare fortælle at der er håb forude selvom det ikke føles sådan. Og ingen kan sige eller gøre noget for fjerner de følelser man har. Det er virkelig hårdt

Anmeld

31. januar 2012

Aqnete

Sujan skriver:

Ih hvor jeg kender det. Det er på hårdt.

Men her sidder jeg og har termin om 2 måneder. Vi prøvede i 2,5 år. Jeg havde købt hormoner o.s.v på apoteket og skulle starte 1 forsøg med insimination. Men nåede heldigvis ikke så langt. For den dag jeg skulle starte op på hormoner testede jeg positiv.

Så ved det er hårdt. Men ville bare fortælle at der er håb forude selvom det ikke føles sådan. Og ingen kan sige eller gøre noget for fjerner de følelser man har. Det er virkelig hårdt

Det er jeg glad for at hører  Vi håber også der er lys forude her så

Dejligt I slap for insimination , tror bestemt hellere ikke det er sjovt :/

Fandt de ud af hvorfor det tog så lang tid for jer ?

Anmeld

31. januar 2012

Sujan

Aqnete skriver:

Det er jeg glad for at hører  Vi håber også der er lys forude her så

Dejligt I slap for insimination , tror bestemt hellere ikke det er sjovt :/

Fandt de ud af hvorfor det tog så lang tid for jer ?

Nej de vidste ikke hvorfor det ikke ville lykkes for os.
Min kærestes sæd er fin og han er sund og rask og alle undersøgelser viser også at der intet er i vejen med mig.

Anmeld

31. januar 2012

christina92

Aqnete skriver:

Årh tusind tak

Dejligt , så tror jeg at jeg vil lave lidt i forkøbet Troede bare det var mig de rvar gak gak

Jeg har ikke selv gjort det endnu, men vi har også kun prøvet i et halv år, men har da små ideer jeg godt kunne finde på  Min kæreste har fornyligt været i kina og har købt en nationaldragt i størrelse lille bebs, den lille i en skuffe, engang imellem bliver den pakket frem og jeg bliver mindet om helt ind i hjerte hvad det er vi kæmper for, og så er det pludselig al forvirringen, al ventetiden værd!

So go for it!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.