tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Janni.

Maja88 skriver:

men kan han godt styre argurken... hun er jo ved at kløjs i dem, da hun bider dem over

Ja sagtens. Han sutter stykkerne "døde " og spytter dem ud igen. Hvis jeg skræller den, så kan han spise den uden problemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Diana...

Maja88 skriver:

nej men hendes onde mor giver hende heller ikke kage til fødselsdag

Men det jo også en anden situation  der hun forhåbentlig rask  

Nå børn er syge kan det være svært at få noget i dem og en gang i mellem må man bøje sig med noget andet! 

Den ene gang min søn var syg var det eneste vi kunne få i ham røde pølser noget som ellers ALDRIG kommer inden for en dør her jeg synes det er noget af det værste men det var det eneste han ville! 

Og sådan har der været med så meget andet også søde sager. 

Anmeld

2. februar 2012

Sofia

Jeg kan godt høre vi giver noget mere sukker herhjemme.. Altså en flødeis mod gummerne giver jeg helt sikkert Alfred, han har smagt is, og hvis det hjælper synes jeg det er helt fint. Men nu får han også fx kage til sin fødselsdag og fik igår en chokoladebolle, så vi kører ikke den strikse politik.. Da han var syg med feber sagde lægen det bare var vigtigt han drak en masse og at vi derfor bare skulle give ham saftevand fx .. så det gjorde jeg og derved drak han en masse. Ville helt sikkert give hende en is

Anmeld

2. februar 2012

Maja88

men når jeg nu kan få andet i hende....

hun er heldigvis ovenpå igen. så nu håber jeg ikke der komme flere tænder foreløbig.

Aprilla har ikke smagt is.. det tætteste hun kommer på slik er nok flødeskum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.