tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Maja88

Hej Piger!!!

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres små reagerer når de får tænder og hvad i så gør...

Aprilla bliver virkelig SYG!!! når hun får tænder og er gået lidt fra at give panodil, da jeg synes det virker som om hun får det dårligere af det( er der andre som oplever det)

Nårh... grunden til jeg spørger er, at vi på 12 dage er gået fra 2 tænder til 6 tænder herhjemme... Puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

DK

Når Richards tænder er på vej pylrer han ENORMT meget. Og den sidste dag eller to inden de kommer ud får han tit også lidt feber. Her får han panodil som jeg synes hjælper meget. Plus en is af og til. Det hjælper også, og han bliver ligesom lidt mere frisk/mindre pylret bagefter han har fået den. Jeg tænker at det køler dejligt på de vildt ømme gummer.

Anmeld

31. januar 2012

Maja88

DK skriver:

Når Richards tænder er på vej pylrer han ENORMT meget. Og den sidste dag eller to inden de kommer ud får han tit også lidt feber. Her får han panodil som jeg synes hjælper meget. Plus en is af og til. Det hjælper også, og han bliver ligesom lidt mere frisk/mindre pylret bagefter han har fået den. Jeg tænker at det køler dejligt på de vildt ømme gummer.

uha is... ja men herhjemme får hun ikke de sager....

heldige ham...

men jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre. for hun vil heller ikke have hendes kolde bideringe

Anmeld

31. januar 2012

DK

Maja88 skriver:

uha is... ja men herhjemme får hun ikke de sager....

heldige ham...

men jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre. for hun vil heller ikke have hendes kolde bideringe

Helt ærligt: En lille rund flødeis af øko-mælk der kan lindre mod ømme gummer.... det sker der da ikke noget ved?

Anmeld

31. januar 2012

Maja88

DK skriver:

Helt ærligt: En lille rund flødeis af øko-mælk der kan lindre mod ømme gummer.... det sker der da ikke noget ved?

nej gør der vel ikke..

men hun får hverken kage,,, slik eller is..pizza

Anmeld

1. februar 2012

DK

Altså hun behøver jo ikke få det på fast basis fremover. Det kan jo få samme status som panodilerne :-)

Anmeld

1. februar 2012

Diana...

DK skriver:

Altså hun behøver jo ikke få det på fast basis fremover. Det kan jo få samme status som panodilerne :-)

Lige præcis! Alle kneb gælder når de små er syge/har ond! 

Nadia mærker heldigvis ikke til det når hun får tænder så det dejligt. 

Vores søn havde rigtig ond og det var altid om natten og det var konstant skrig han fik pernodil og is! Og det hjalp super. 

Anmeld

1. februar 2012

Janni.

Kolde agurke stave virker her, sammen med panodil.

Anmeld

2. februar 2012

Maja88

Janni. skriver:

Kolde agurke stave virker her, sammen med panodil.

men kan han godt styre argurken... hun er jo ved at kløjs i dem, da hun bider dem over

Anmeld

2. februar 2012

Maja88

DK skriver:

nej men hendes onde mor giver hende heller ikke kage til fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.