Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joyce skriver: Rigtig flot og fiin babyhule
Rigtig flot og fiin babyhule
Tusinde tak søøde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Smuk med smuk på Jeg glæder mig til at se hende den lille fis, der ligger derinde!
Smuk med smuk på Jeg glæder mig til at se hende den lille fis, der ligger derinde!
Tak søde AnnaDu kan tro vi også glæder os til at se den lille fis Det bliver så fantastisk
Kruse90 skriver: Hej skønne pigerSå gik der endnu en uge plus en ekstra dag hehe Glemte at tage billede i søndags.Mave vokser godt og grundigt og lillepigen er meget aktiv.Hun er så småt ved at have lidt rytme i hendes søvn Hun tager nogle ordentlige skrabere her om formiddagen og igen om eftermiddagen Ellers så trives vi perfekt herhjemme i Vorning. Jan er igang med at renovere vores kontor, så vi derefter kan begynde at bygge rede til lillepigen (Hendes værelse er pt opbevaringsrum både med hendes ting og med alle vores kontorting) Så det bliver bare så dejligt at blive færdig. Vi ser begge to rigtig meget frem til at gå i gang med værelset.Vægten siger nu +6,5 kg. Syntes det er 1,5 kg er kommet lige lovlig stærkt hehe Kram Carina og lillepigen.
Hej skønne pigerSå gik der endnu en uge plus en ekstra dag hehe Glemte at tage billede i søndags.Mave vokser godt og grundigt og lillepigen er meget aktiv.Hun er så småt ved at have lidt rytme i hendes søvn Hun tager nogle ordentlige skrabere her om formiddagen og igen om eftermiddagen Ellers så trives vi perfekt herhjemme i Vorning. Jan er igang med at renovere vores kontor, så vi derefter kan begynde at bygge rede til lillepigen (Hendes værelse er pt opbevaringsrum både med hendes ting og med alle vores kontorting) Så det bliver bare så dejligt at blive færdig. Vi ser begge to rigtig meget frem til at gå i gang med værelset.Vægten siger nu +6,5 kg. Syntes det er 1,5 kg er kommet lige lovlig stærkt hehe
Kram Carina og lillepigen.
Iiih hvor går det stærkt altså
Ork jeg havde allerede taget 9 kg på i uge 27
men her i uge 33 er den kun på + 11 så tror nu det kommer i de der ryk
Giraffen skriver: Iiih hvor går det stærkt altså Ork jeg havde allerede taget 9 kg på i uge 27 men her i uge 33 er den kun på + 11 så tror nu det kommer i de der ryk
årh det var da dejligt at høre sødeJeg håber sådan at jeg ikke kommer til at tage for meget på
Kruse90 skriver: årh det var da dejligt at høre sødeJeg håber sådan at jeg ikke kommer til at tage for meget på
Altså jeg tog rigtig meget på i starten og nu har jeg ikke taget på i en måned... men men men jeg holder altså på det bedste at se på er spejlet og ikke vægten :-) man kan jo sagtens se om det sidder på maven eller alle mulige andre steder
Oooog husk vand - det fylder også
Giraffen skriver: Altså jeg tog rigtig meget på i starten og nu har jeg ikke taget på i en måned... men men men jeg holder altså på det bedste at se på er spejlet og ikke vægten :-) man kan jo sagtens se om det sidder på maven eller alle mulige andre steder Oooog husk vand - det fylder også
ja hehe er også godt tilfreds indtil videre.Men det har du helt ret i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128