Guldgrynet 26+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Kruse90

Hej skønne piger
Så gik der endnu en uge plus en ekstra dag hehe Glemte at tage billede i søndags.
Mave vokser godt og grundigt og lillepigen er meget aktiv.
Hun er så småt ved at have lidt rytme i hendes søvn Hun tager nogle ordentlige skrabere her om formiddagen og igen om eftermiddagen

Ellers så trives vi perfekt herhjemme i Vorning. Jan er igang med at renovere vores kontor, så vi derefter kan begynde at bygge rede til lillepigen (Hendes værelse er pt opbevaringsrum både med hendes ting og med alle vores kontorting) Så det bliver bare så dejligt at blive færdig. Vi ser begge to rigtig meget frem til at gå i gang med værelset.

Vægten siger nu +6,5 kg. Syntes det er 1,5 kg er kommet lige lovlig stærkt hehe

Kram Carina og lillepigen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

FrkLarsen

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger
Så gik der endnu en uge plus en ekstra dag hehe Glemte at tage billede i søndags.
Hun er så småt ved at have lidt rytme i hendes søvn Hun tager nogle ordentlige skrabere her om formiddagen og igen om eftermiddagen

Ellers så trives vi perfekt herhjemme i Vorning. Jan er igang med at renovere vores kontor, så vi derefter kan begynde at bygge rede til lillepigen (Hendes værelse er pt opbevaringsrum både med hendes ting og med alle vores kontorting) Så det bliver bare så dejligt at blive færdig. Vi ser begge to rigtig meget frem til at gå i gang med værelset.

Du er bare så smuk skat, du stråler jo! 

Anmeld

31. januar 2012

Kruse90

FrkLarsen skriver:

Du er bare så smuk skat, du stråler jo! 

Tak skat
Ja og endda blev det taget igår aftes efter jeg havde sovet på sofaen hehe
Men HOV pludselig kom jeg i tanke om at der altså skulle tages billeder
hehe

Savner dig altså sådan

Anmeld

31. januar 2012

mille25

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger

rigtig fin babyhule du har dig....

Anmeld

31. januar 2012

Kruse90

mille25 skriver:

rigtig fin babyhule du har dig....

Tusind tak

Anmeld

31. januar 2012

NNL

Hvor er du bare fin, og sikke en smækker-lækker mave Den kan du godt være stolt af (men det er du jo helt sikkert også )

Glæder mig til at se dig og resten af den fremmødende majgruppe om en god måned

Anmeld

31. januar 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hvor er du bare fin, og sikke en smækker-lækker mave Den kan du godt være stolt af (men det er du jo helt sikkert også )

Glæder mig til at se dig og resten af den fremmødende majgruppe om en god måned

Taark søøde
ja det kan du to jeg er, og lige nu elsker jeg den også hehe, har nemlig en hoppende mave

Ihh jeg glæder mig også, det bliver altså bare så godt og vildt hyggeligt er jeg sikker på.

Vi må snart lige have fundet ud af noget med noget mad og sådan

Hvem der sørger for hvad heeh

Anmeld

31. januar 2012

NNL

Kruse90 skriver:

Taark søøde
ja det kan du to jeg er, og lige nu elsker jeg den også hehe, har nemlig en hoppende mave

Ihh jeg glæder mig også, det bliver altså bare så godt og vildt hyggeligt er jeg sikker på.

Vi må snart lige have fundet ud af noget med noget mad og sådan

Hvem der sørger for hvad heeh

Hihi det er så skønt når maven slet ikke kan være stille Her hopper det også godt!

Jeps, det får vi lige styr på snart, så vi ved det i god tid

Anmeld

1. februar 2012

JH12

Rigtig flot og fiin babyhule

Anmeld

1. februar 2012

otlitrom

Smuk med smuk på Jeg glæder mig til at se hende den lille fis, der ligger derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.