Brevet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Nattøs

janne1986 skriver:

Bare et år tilbage, der havde de hende tit hver fredag på overnatning, hvor de hyggede sig osv... Så fik vi lillesøster, der knækkede filmen på en måde trror jge....

Men som min psykolog siger, så lærer jeg kun min pige en ting og det er atde her rutche ture jeg tager, de er okay... for det viser jeg hende ved og tage dem gang på gang....

Så for min egen skyld og endnu mere for min datters skyld, må jeg stoppe det her vanvid....

Men er sikker på brevet var et chok... Tror selv de synes det hele fungere fint...

giver din psykolog ret.. det er da virkelig også noget mærkeligt noget at bare fordi at der kommer et barn mere, at de så trækker sig tilbage.. det ville jeg godt nok også blive såret og trist over... 

godt du fik skrevet det brev..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

maria_wlt

janne1986 skriver:

Tror desværre de er nogen af dem der ikke vil indse problemet....

eller som vil skyde det over på mig...

Men er glad for jeg fik sgat fra... Bare træls de ikke acceptere det jeg skriver om at jeg kun vil ha respons pr brev....

Ja det er sku da mega træls.. 

Men jeg håber at du står fast.. Også når nogen nok siger at du skal droppe det for fredens skyld.

Jeg har selv nogen svigerforældre som heller ikke forstår hvordan vi vil leve og hvad vi ikke vil acceptere. (alkoholiker)

Så må det bare være sådan at vi ikke ses og at mine børn ikke har nogen farmor og farfar. Heller det end svigt og folk der tror at vi finder os i alt..

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

Nattøs skriver:

giver din psykolog ret.. det er da virkelig også noget mærkeligt noget at bare fordi at der kommer et barn mere, at de så trækker sig tilbage.. det ville jeg godt nok også blive såret og trist over... 

godt du fik skrevet det brev..

Det er mega underligt...

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

janne1986 skriver:

Det er mega underligt...

enig... vend endelig tilbage og fortæl hvis der kommer respons..

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

maria_wlt skriver:

Ja det er sku da mega træls.. 

Men jeg håber at du står fast.. Også når nogen nok siger at du skal droppe det for fredens skyld.

Jeg har selv nogen svigerforældre som heller ikke forstår hvordan vi vil leve og hvad vi ikke vil acceptere. (alkoholiker)

Så må det bare være sådan at vi ikke ses og at mine børn ikke har nogen farmor og farfar. Heller det end svigt og folk der tror at vi finder os i alt..

Er ret sikker på mine forældre venter og tror det meste falder på plads igen efter noget tid....

Men den går ikke denne gang, det er sket alt for mange gange før jeg fik børn.....

Synes bare det er så vildt og tænke over at man overvejer og lukke dem helt ude af vores liv, selvom det er deres egen skyld...

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

Nattøs skriver:

enig... vend endelig tilbage og fortæl hvis der kommer respons..

Skal jeg nok

Skal til min psykolog imorgen, så må vi se hva hun siger til det hele

Anmeld

31. januar 2012

maria_wlt

janne1986 skriver:

Er ret sikker på mine forældre venter og tror det meste falder på plads igen efter noget tid....

Men den går ikke denne gang, det er sket alt for mange gange før jeg fik børn.....

Synes bare det er så vildt og tænke over at man overvejer og lukke dem helt ude af vores liv, selvom det er deres egen skyld...

Du skal bare huske på at det ikke er DIG der lukker den ude.. De lukker helt selv døren og siger nej tak.

Skide svært, men tror mig...det er nemmere at have dem helt ude end at have dem inde og have masser af problemer ved det.

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

maria_wlt skriver:

Du skal bare huske på at det ikke er DIG der lukker den ude.. De lukker helt selv døren og siger nej tak.

Skide svært, men tror mig...det er nemmere at have dem helt ude end at have dem inde og have masser af problemer ved det.

Jeg ved det godt inderst inde,,,,

Er bare skide svært og tage det sidste afgørende skridt...

Nok mest fordi jeg er opdraget på den måde at der altid kommer en dårlig samvittighed i min mund....

Anmeld

31. januar 2012

maria_wlt

janne1986 skriver:

Jeg ved det godt inderst inde,,,,

Er bare skide svært og tage det sidste afgørende skridt...

Nok mest fordi jeg er opdraget på den måde at der altid kommer en dårlig samvittighed i min mund....

Jeg kan roligt sige dig at du ikke har noget at have dårlig samvittighed over. 

Det er kun godt at sige fra og ikke bare tage imod...

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

maria_wlt skriver:

Jeg kan roligt sige dig at du ikke har noget at have dårlig samvittighed over. 

Det er kun godt at sige fra og ikke bare tage imod...

Ved det også godt... det er det værste....

Men det ligger bare så dybt i mig, i min opdragelse... .

Det er total angst provokerende og gøre "oprør" føler mig som en pige på 12 år der har gjort det første gang...

Plus jeg føler lidt det er som et bagholds angreb, at vi har ladet som ingenting, og pludselig kommer der sådan et brev....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.