Brevet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

janne1986

Som tidligere skrevet har jeg haft til opgave og skrive et brev til mine forældre...

Det blev afleveret i søndags... Pyha... Min mor så ikke ret glad ud da hun modtog det...  Så er spændt på hva der sker....

Min far kimede mig ned søndag aften, selvom det stod mange gange i brevet at al tilbagemelding skal ske i brevform.....

Så tog den ikke, følte ik jeg magtede og skulle afvise og snak om det, når det hele stod i brevet....

Men nu er det afleveret... og i eftermiddag er det 2 døgn siden jeg afleverede det, og der er umiddelbart ingen tilbagemelding endnu... Vidste det næsten godt, men havde håbet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

B&J

jeg håber på det bedste

og håber de skriver til dig

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

janne1986 skriver:

Som tidligere skrevet har jeg haft til opgave og skrive et brev til mine forældre...

Det blev afleveret i søndags... Pyha... Min mor så ikke ret glad ud da hun modtog det...  Så er spændt på hva der sker....

Min far kimede mig ned søndag aften, selvom det stod mange gange i brevet at al tilbagemelding skal ske i brevform.....

Så tog den ikke, følte ik jeg magtede og skulle afvise og snak om det, når det hele stod i brevet....

Men nu er det afleveret... og i eftermiddag er det 2 døgn siden jeg afleverede det, og der er umiddelbart ingen tilbagemelding endnu... Vidste det næsten godt, men havde håbet....

må jeg spørger dig om hvad der stod i brevet og hvorfor du skulle skrive brev?

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

Nattøs skriver:

må jeg spørger dig om hvad der stod i brevet og hvorfor du skulle skrive brev?

I brevet var der beskrevet nogle episoder, bl.a. hvor min mor har svigtet mig, min datter og hvor min far har nedgjort min mand, min søster og mig selv...

De er "gengivet" i brevet, og nedenfor har jeg skrevet hva det har fået mig til og føle og i nogle tilfælde er jeg også kommet med en overkommelig løsning....

Det hele kommer sig af mine forældre svigter både mig og mine børn, og det har for mit vedkommende udviklet sig til depression, og skulle skrive brevet for og få afklaring om de skal være i mit liv eller ej....

Og om hvorvidt jeg skal ha reserve bedste forældre til mine piger...

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

janne1986 skriver:

I brevet var der beskrevet nogle episoder, bl.a. hvor min mor har svigtet mig, min datter og hvor min far har nedgjort min mand, min søster og mig selv...

De er "gengivet" i brevet, og nedenfor har jeg skrevet hva det har fået mig til og føle og i nogle tilfælde er jeg også kommet med en overkommelig løsning....

Det hele kommer sig af mine forældre svigter både mig og mine børn, og det har for mit vedkommende udviklet sig til depression, og skulle skrive brevet for og få afklaring om de skal være i mit liv eller ej....

Og om hvorvidt jeg skal ha reserve bedste forældre til mine piger...

puha det måtte have været et hårdt brev at skrive, men håber også at du er lettet nu 

Jeg er selv meget spændt på hvor meget min far kommer til at se mit kommende barn. jeg ved min mor vil være der så meget som muligt, men min far??? ja er meget spændt..

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

Nattøs skriver:

puha det måtte have været et hårdt brev at skrive, men håber også at du er lettet nu 

Jeg er selv meget spændt på hvor meget min far kommer til at se mit kommende barn. jeg ved min mor vil være der så meget som muligt, men min far??? ja er meget spændt..

Var rigtig lettet da jeg havde fået det hele ned på papiret...

Men må indrømme at jeg lige nu håber at de giver noget respons.... Men igen, det er også rart og vide om de er inde eller ude....

Har bare dårlig samvittighed over´for min den store pige på 4 år, det blir hårdt for hende, for når det så lykkedes og de ses hygger hunsig jo helt vildt..

Anmeld

31. januar 2012

Nattøs

janne1986 skriver:

Var rigtig lettet da jeg havde fået det hele ned på papiret...

Men må indrømme at jeg lige nu håber at de giver noget respons.... Men igen, det er også rart og vide om de er inde eller ude....

Har bare dårlig samvittighed over´for min den store pige på 4 år, det blir hårdt for hende, for når det så lykkedes og de ses hygger hunsig jo helt vildt..

men det er jo hellere ikke fair over for hende, hvis de kun ses engang hver halve år, hvis i bor tæt på hinanden??? håber også du får en respons. for det fortjener du.. bare ikke regn med at de er vildt glad for brevet.. tror også de har fået et chok...

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

Nattøs skriver:

men det er jo hellere ikke fair over for hende, hvis de kun ses engang hver halve år, hvis i bor tæt på hinanden??? håber også du får en respons. for det fortjener du.. bare ikke regn med at de er vildt glad for brevet.. tror også de har fået et chok...

Bare et år tilbage, der havde de hende tit hver fredag på overnatning, hvor de hyggede sig osv... Så fik vi lillesøster, der knækkede filmen på en måde trror jge....

Men som min psykolog siger, så lærer jeg kun min pige en ting og det er atde her rutche ture jeg tager, de er okay... for det viser jeg hende ved og tage dem gang på gang....

Så for min egen skyld og endnu mere for min datters skyld, må jeg stoppe det her vanvid....

Men er sikker på brevet var et chok... Tror selv de synes det hele fungere fint...

Anmeld

31. januar 2012

maria_wlt

janne1986 skriver:

Det var helt rigtigt af dig ikke at tage telefonen. Det er for nemt at give en skideballer eller lign over en telefon. 

Det er meget hårdt at få sandheden af vide for nogen og nogen gange skal man være forberet på at de måske ikke bliver voksne og får tingene ud af verden.

Stå fast for det du mener er rigtig for dig og din egen lille familie.

Anmeld

31. januar 2012

janne1986

maria_wlt skriver:

Det var helt rigtigt af dig ikke at tage telefonen. Det er for nemt at give en skideballer eller lign over en telefon. 

Det er meget hårdt at få sandheden af vide for nogen og nogen gange skal man være forberet på at de måske ikke bliver voksne og får tingene ud af verden.

Stå fast for det du mener er rigtig for dig og din egen lille familie.

Tror desværre de er nogen af dem der ikke vil indse problemet....

eller som vil skyde det over på mig...

Men er glad for jeg fik sgat fra... Bare træls de ikke acceptere det jeg skriver om at jeg kun vil ha respons pr brev....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.