/;? måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Anonym trådstarter

S K R U K S K R U K S K R U K SKRUK!!!!

kan man godt pletbløde og måke - være gravid? Jeg pletbløder gammelt blod og det ikke meget, og har mens smerter i underlivet.... jeg gætter mig frem til at jeg ku være den heldige, fordi smerterne er der hele tiden....? har hørt om folk kan bløde i starten af ders graviditet.. Men har prøvet testet for 3 dage siden, og testen var Negatiiiv.... men hvor pokker opstår smerterne så fra :s ? jeg har ik fået min rigtige mens, det er små slatter.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

twinboys

Anonym skriver:

S K R U K S K R U K S K R U K SKRUK!!!!

kan man godt pletbløde og måke - være gravid? Jeg pletbløder gammelt blod og det ikke meget, og har mens smerter i underlivet.... jeg gætter mig frem til at jeg ku være den heldige, fordi smerterne er der hele tiden....? har hørt om folk kan bløde i starten af ders graviditet.. Men har prøvet testet for 3 dage siden, og testen var Negatiiiv.... men hvor pokker opstår smerterne så fra :s ? jeg har ik fået min rigtige mens, det er små slatter.........

håber du har en lille spire i maven

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

håber du har en lille spire i maven

tak

Anmeld

31. januar 2012

Jeia

Har du blødt gammelt blod længe? I stedet for menstruation?

Det gjorde jeg for en del år siden, det skyldtes en cyste på æggestokken.

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeia skriver:

Har du blødt gammelt blod længe? I stedet for menstruation?

Det gjorde jeg for en del år siden, det skyldtes en cyste på æggestokken.

ja i et tykke tid nu.. det meget mørkt... men jeg har også lige født for et halvt åår siden... Men skal til læge med det freedag, for synes det længe at bløde......... selvom jeg er tjekket for det en gang før, og der var ingentiing ....... men derfor ville jeg håbe på der var en lille fætter i maven på mig

Anmeld

31. januar 2012

Jeia

Anonym skriver:

ja i et tykke tid nu.. det meget mørkt... men jeg har også lige født for et halvt åår siden... Men skal til læge med det freedag, for synes det længe at bløde......... selvom jeg er tjekket for det en gang før, og der var ingentiing ....... men derfor ville jeg håbe på der var en lille fætter i maven på mig

for at det skyldes en graviditet.

Første gang jeg blev tjekket (skannet) var det intet at se, 2 år senere blev jeg skannet igen, og havde en kæmpe cyste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.