Altså jeg startede ud med at være meget påpasselig med dit og dat og lyttede til alt og alle med det ene og det andet. Nu er jeg bare SÅ træt af alle de råd og alt det ævl om, hvad man må og ikke må. Hold da op, hvor kan man bare gå helt ned på det......Jeg synes bestemt, det har været det allersværeste ved at blive mor. Ja, altså andre mennesker og deres ævl.
Så jeg gør nu, hvad der lige passer ind hos os. Vi bruger engangsbleer, plasticflasker, gummisutter, engangsvaskeklude, vådservietter, spiser halvøkologisk - laver for det meste selv babymaden, men der kan godt smutte lidt glasmad med også... Bruger dog vaskepulver uden dit og dat (Care, hedder det), men bruger faktisk lidt skyllemiddel en gang i mellem (så behøver jeg ikke stryge..he he) - har brugt Neutral, men fik udslæt af det (?) (Svigermor er parfumeallergiker og fortalte, at
man ved test havde fundet parfumerester i Neutral - hun kunne heller ikke tåle det - øv)
Jeg synes man ofte kan finde fordele og ulemper ved alt og der er test om dit og dat - især rettet mod os nybagte forældre. Det handler rigtigt meget om, hvad man IKKE må og IKKE skal, hvilket jeg synes er en træls måde at gå ind til tingene på. Det er da federe at tale om hvad vi må :D
/Jeanette, der nu er blevet smittet med halsbetændelse af sin baby :(
Anmeld