Uuh, singlemom for 4 dage mere 8D Så må du også have brug for at sidde og fjolle lidt på computeren ved nattetide! Jo hårdere mine dage er, jo længere tid har jeg brug for den slags afstresning om aftenen... Ikke heldigt.
Jeg er ikke helligt, men oven ud nervøst anlagt, hvad angår Nova Maria, så hun får fortrinsvist, men ikke udelukkende økologisk, hjemmelavet mad. Hun bruger også stofbleer, men det er nu mere fordi det får mig til at føle mig overskudscornflake end fordi der skulle være noget i vejen med bleerne.
Min fornuft siger mig, at man skal tage alle nye opdagelser fra "eksperterne" med et gran salt, for i morgen har de jo alligevel fundet på noget nyt, men min angst for at gøre noget fatalt for min lille baby, kan godt få mig til at ryste i bukserne og fare ud at købe - ja, nu er det så glasflasker, jeg har kastet mit hysteri på...
Mht plasticting sutter hun livligt på dem. Altså køkkenting og legetøj, men jeg vasker legetøjet først og så en gang imellem, hvis jeg synes, det har ligget lovligt længe på gulvet.
Men det er sgu svært, for jeg mener, at de også skal have nogle bakterier for at blive immun-stærke, så hvilke bakterier skal man vælge at lade dem få... (?)
Og du har fuldstændigt ret i, at anbefalingerne kan tage overhånd synes jeg! Man bliver jo afsindig bare af at forsøge at følge med 8D
Kh Birgitte
Anmeld