Hvad koster det ? 3d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Chiip91

engodmor skriver:

Skal man gi penge for en 3D scanning?????  Øøøøh til vores scanning sidst fik vi en 3 D scanning det skulle vi da ikke betale for... skal til vægt kontrol scanning  i uge 28, der ville de os lave en 3D scanning til os, men stadig skal vi intet gi... hmmmmmmmm

underligt 

Jeg fik afvide at det kostede- men ikke hvor meget, jeg ahr aldrig fået 3d eller vægt scanning, KUN NF og MD, og ifølge min jm skal jeg heller ikke have flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

EnGodMor

Chiip91 skriver:

underligt 

Jeg fik afvide at det kostede- men ikke hvor meget, jeg ahr aldrig fået 3d eller vægt scanning, KUN NF og MD, og ifølge min jm skal jeg heller ikke have flere

Det kan være vi bare har været heldige

Anmeld

31. januar 2012

JH12

Vi fik en 3D/ 4D scanning i uge 15, som kostede 700 kr.

Også har vi bestilt tid til scanning igen i uge 29 igen med 3D/ 4D.. og det vil koste 1100..
fordi vi tidligere har fået scanning, får vi rabat, plus Sygeforsikring DK, betaler 30% af jordmor besøg, fra 1.1.2012, så det bliver omkring 700 kr igen..

Og det er i Århus, men de har også klinikker i Silkeborg og København..

Anmeld

31. januar 2012

Chiip91

engodmor skriver:

Det kan være vi bare har været heldige

Jaa kan godt være

Anmeld

31. januar 2012

Chiip91

Joyce skriver:

Vi fik en 3D/ 4D scanning i uge 15, som kostede 700 kr.

Også har vi bestilt tid til scanning igen i uge 29 igen med 3D/ 4D.. og det vil koste 1100..
fordi vi tidligere har fået scanning, får vi rabat, plus Sygeforsikring DK, betaler 30% af jordmor besøg, fra 1.1.2012, så det bliver omkring 700 kr igen..

Og det er i Århus, men de har også klinikker i Silkeborg og København..

Okay, jeg er ikke medlem a Danmark, men det da fedt at de betaler så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.