Hvad koster det ? 3d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Chiip91

Går og overvejer og komme til en 3D skanning, da jeg har fået afvide at det er en PERFEKT oplevelse og se den lille i 3d, og kan se på 3d scanningsbilleder at man kan se den lille helt perfekt

Men ja, hvad koster det, og hvor langt skal man være for at få en?- er 30+0 idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Fenja09

Vi fik godt nok ikke en 3D scanning, men her i Aalborg koster det omkring 1500 kr.

/Fenja

Anmeld

30. januar 2012

Chiip91

Fenja09 skriver:

Vi fik godt nok ikke en 3D scanning, men her i Aalborg koster det omkring 1500 kr.

/Fenja

Okay troede det var dyrer

Anmeld

30. januar 2012

Tbb

Ja det er en super fed oplevelse. Vi har næsten lige fået en 3D/4D scanning, jeg var i uge 28+4.

Vi gav 1500,- for det.

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

Vi Har lige givet 1400 men får Så 300 tilbage fra danmark hvis det skal være ville jeg nok få en tid meget snart, inden barnet lægger sig med hovedet ned i bækkenet og der bliver mindre fostervand, vi har fået anbefalet, ikke senere end 32+0
Håber du når det og får en super oplevelse

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Chiip91 skriver:

Okay troede det var dyrer

Jamen så er det jo positvt for dig  Jeg synes sgi det er dyrt - og vi valgte så at bruge pengene på noget andet til Alberte. Men folk siger det er en fantastisk oplevelse

Anmeld

30. januar 2012

Chiip91

Maja84 skriver:

Vi Har lige givet 1400 men får Så 300 tilbage fra danmark hvis det skal være ville jeg nok få en tid meget snart, inden barnet lægger sig med hovedet ned i bækkenet og der bliver mindre fostervand, vi har fået anbefalet, ikke senere end 32+0
Håber du når det og får en super oplevelse

Okay, så må jeg hellere komme igang, hvis det er

Anmeld

30. januar 2012

Chiip91

Fenja09 skriver:

Jamen så er det jo positvt for dig  Jeg synes sgi det er dyrt - og vi valgte så at bruge pengene på noget andet til Alberte. Men folk siger det er en fantastisk oplevelse

Synes det er alle pengene værd

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Chiip91 skriver:

Går og overvejer og komme til en 3D skanning, da jeg har fået afvide at det er en PERFEKT oplevelse og se den lille i 3d, og kan se på 3d scanningsbilleder at man kan se den lille helt perfekt

Men ja, hvad koster det, og hvor langt skal man være for at få en?- er 30+0 idag 

Alle de penge .. 

Jeg bestilte en kønsscanning og fik oveni det en 3d scanning , og kom af med 650 ..

Det var i Kbh hos scanningsjodermoderen .. Super hyggeligt . Skal jeg helt sikkert igen  

Anmeld

31. januar 2012

EnGodMor

Skal man gi penge for en 3D scanning?????  Øøøøh til vores scanning sidst fik vi en 3 D scanning det skulle vi da ikke betale for... skal til vægt kontrol scanning  i uge 28, der ville de os lave en 3D scanning til os, men stadig skal vi intet gi... hmmmmmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.