Er simpelthen forelsket :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

anjamichell@gmail.com

Skønne Jønne skriver:

Ja det er godt vi er forskellige ellers ville butikkerne jo hurtigt have udsolgt

Men er det noget man måske kunne ønske sig i dåbsgave hvor han er de der 3 mdr - eller kan han mon bruge det før???
Han bliver en måned d.5. Og det er jo da i hvert fald alt for tidligt endnu han skal lige have helt styr på øjnene og de der kropsbevægelser han forsøger sig med

Jeg ville mene at barnedåbsgave er fint.... Vores er 6 mdr og han gider ikk ligge på maven så han får sikkert aldrig brugt sit... men dem til barnevognen tror jeg han ville elske!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Skønne Jønne

Anjamichell skriver:

Jeg ville mene at barnedåbsgave er fint.... Vores er 6 mdr og han gider ikk ligge på maven så han får sikkert aldrig brugt sit... men dem til barnevognen tror jeg han ville elske!!

Ja jeg tror også at den skal købes lidt før

Men den er jo heldigvis ikke så dyr

Anmeld

6. februar 2012

Lenats31

ÅÅH jeg savner altså at kunne sy selv engang imellem

Anmeld

6. februar 2012

L&V

Skønne Jønne skriver:

Hvem der bare havde en masse penge

Min lille Hjalte er 25 dage gammel nu og jeg elsker at kigge på ting til ham!!! Og alt fra dette mærke ville jeg virkelig gerne eje!! Specielt aktivitetstæppet og nogle til at hænge i barnevognen

http://www.skiphop.com/product/treetopfriendsbeddi ng.html

Ville bare lige dele min ulykkelige kærlighed ( for farmanden viser ikke den store interesse og vil hellere bruge penge på en ny terrasse)

Det ser super fedt ud ELSKER ugler.. Sådan er mænd hvis bare

Anmeld

6. februar 2012

Skønne Jønne

Månsson skriver:

Det ser super fedt ud ELSKER ugler.. Sådan er mænd hvis bare

Mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.