Er simpelthen forelsket :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Skønne Jønne

Hvem der bare havde en masse penge

Min lille Hjalte er 25 dage gammel nu og jeg elsker at kigge på ting til ham!!! Og alt fra dette mærke ville jeg virkelig gerne eje!! Specielt aktivitetstæppet og nogle til at hænge i barnevognen

http://www.skiphop.com/product/treetopfriendsbeddi ng.html

Ville bare lige dele min ulykkelige kærlighed ( for farmanden viser ikke den store interesse og vil hellere bruge penge på en ny terrasse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

An&Jo

Skønne Jønne skriver:

Min lille Hjalte er 25 dage gammel nu og jeg elsker at kigge på ting til ham!!! Og alt fra dette mærke ville jeg virkelig gerne eje!! Specielt aktivitetstæppet og nogle til at hænge i barnevognen

Ville bare lige dele min ulykkelige kærlighed ( for farmanden viser ikke den store interesse og vil hellere bruge penge på en ny terrasse)

wauw, tror bestemt vi skal have det der aktivitetstæppe..

Anmeld

30. januar 2012

MelikkazMoar

det er da også nogle søde ting

Anmeld

30. januar 2012

Skønne Jønne

MelikkazMoar skriver:

det er da også nogle søde ting

Synes de er helt fantastiske
Men jeg er også med på ugle-flippet som kører for tiden uhh jeg elsker det altså!!! Sengerand, sengetøj, wallstickers... Så de her ting er lissom selvsikkert til troldens crib

Anmeld

30. januar 2012

Skønne Jønne

An&Jo skriver:

wauw, tror bestemt vi skal have det der aktivitetstæppe..

Ja, ikk????

På lekmer.dk koster det 799...

Men du kan købe det på amazon.co.uk lidt billigere mener jeg

Det er simpelthen så fedt altså!!! Og den der kramme-ugle og de bamser til at hænge i vognen IN LOVE

Anmeld

30. januar 2012

An&Jo

Skønne Jønne skriver:

Ja, ikk????

På lekmer.dk koster det 799...

Men du kan købe det på amazon.co.uk lidt billigere mener jeg

Det er simpelthen så fedt altså!!! Og den der kramme-ugle og de bamser til at hænge i vognen IN LOVE

jaa..

kunne godt finde på at bestille noget af det til den nye bebs når vi lige har været til nf..

Anmeld

31. januar 2012

Skønne Jønne

An&Jo skriver:

jaa..

kunne godt finde på at bestille noget af det til den nye bebs når vi lige har været til nf..

Uhh spændende

Jeg skal lige have kringlet den her hjemme så jeg kan få overbevist farmand men altså trolden kan nok også vente til næste måned før han skal bruge det alligevel - så det giver mig da lidt tid at løbe på

Anmeld

31. januar 2012

anjamichell@gmail.com

Skønne Jønne skriver:

Hvor er det sjovt så forskellige vi er!! Jeg ville ikk engang købe det hvis jeg kunne få det for 100 kr men det er simpelthen fordi jeg ikk bryder mig så meget om det

Hvor er det dejligt at vi ikke er ens.... og jeg synes det er skønt at du viser din interesse på den måde... det er altså lidt sødt

Jeg ville til gengæld bruge uanede mængder på lamaze legetøj hvis jeg havde råd til det!!

Håber din mand gi'r sig.... Det ville min ha' gjort

Anmeld

31. januar 2012

MelikkazMoar

Skønne Jønne skriver:

Synes de er helt fantastiske
Men jeg er også med på ugle-flippet som kører for tiden uhh jeg elsker det altså!!! Sengerand, sengetøj, wallstickers... Så de her ting er lissom selvsikkert til troldens crib

hihi .. jeg er ikke så meget til ugler (har en lille fobi for fugle i det hele taget) så datterens værelse er pimpet med sommerfugle og rigtig mange af dem

Anmeld

31. januar 2012

Skønne Jønne

Anjamichell skriver:

Hvor er det sjovt så forskellige vi er!! Jeg ville ikk engang købe det hvis jeg kunne få det for 100 kr men det er simpelthen fordi jeg ikk bryder mig så meget om det

Hvor er det dejligt at vi ikke er ens.... og jeg synes det er skønt at du viser din interesse på den måde... det er altså lidt sødt

Jeg ville til gengæld bruge uanede mængder på lamaze legetøj hvis jeg havde råd til det!!

Håber din mand gi'r sig.... Det ville min ha' gjort

Ja det er godt vi er forskellige ellers ville butikkerne jo hurtigt have udsolgt

Men er det noget man måske kunne ønske sig i dåbsgave hvor han er de der 3 mdr - eller kan han mon bruge det før???
Han bliver en måned d.5. Og det er jo da i hvert fald alt for tidligt endnu han skal lige have helt styr på øjnene og de der kropsbevægelser han forsøger sig med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.