Yurie skriver:
det er godt at I har gjort klart bord omkring jer selv.
Angående steder.. Hvorfor vil hun holde det på et hotel? Er det ikke lige fornemt nok?
Har drengen ikke et sted, han måske synes om?
Altså man kan sagtens finde et billigere sted og så selv gøre det specielt, det synes jeg er hyggeligere end noget der er pyntet op fra starten af. Det gør det bare lidt mere ens eget, og drengen kan selv bestemme hvordan der skal se ud..
tre retters menu er fint, men den behøver jo ik lige frem koster 485 pr næse..
Ja det er netop også vores tanke, man må da kunne gøre det lidt billigere!?
Moderen er meget materialistisk, så det må gerne være så flot som muligt, hvorimod vi godt kunne nøjes med et forsamlingshus, så det er netop der, vi kan få svært ved at mødes et sted.
Drengen kan ikke forholde sig til en fest der skal ske om 4 år, det har han ikke et helt realistisk billede af endnu, så det er ikke nemt at spørge ham. Han vil selvfølgelig skulle bestemme meget når vi nærmer os tiden 
Fortalte også at jeg ikke ville have noget imod at stå for at dække op og pynte i et evt forsamlinshus eller i et andet lejet lokale, for det meldte hun ud at hun ikke kunne overskue, så derfor tilbød jeg min hjælp. Men jeg kan godt se at det nok ikke vil være spor nemt at takke ja, for det er egentlig hendes og faderens opgave, så som bonusmor er jeg nok lidt mere i baggrunden. Men jeg sagde det, så hun er klar over at den mulighed er der 
Anmeld