GryHSB skriver:
Må ærligt indrømme jeg også tænkte ADHD, da jeg læste det med støj etc., men det er kun fordi jeg kender en med ADHD, der er præcis på den måde
Måske han skulle tjekkes for, om han er overfølsom over for ting, og hvad der kan gøres ved det. Det kan jo også være en mild form for autisme (som hende jeg kender med ADHD også har)? Jeg synes i hvert fald det er synd kun at tænke spiseforstyrrelse, og at han vælger at være sådan. For det tror jeg bestemt ikke han gør.
Har egenlig ikke tænkt i det, iforhold til ADHD
Vores anden dreng der har ADHD er meget anderledes på alle punkter, han farer frem, spiser alt og hele tiden, snakker og snakker og er impulsiv til den store guldmedalje,og fylder utrolig meget, hvor imod ham på 13 er langt mere tænksom, rolig, sart, forsigtig og nærmest falder i et med omgivelserne......De er meget forskellige, men det er børn jo, og sygdommen kan jo sikkert også vise sig forskelligt fra barn til barn...
Men vores yngste dreng kan ikke fungere uden medicin og har fået det siden han var 6 år........hvordan kan den store så fungere fint i skolen, hvis han har ADHD?
Der fik jeg lige lidt at tænke over, men mange tak for et andet perspektiv på tingene
Når man er i det, så glemmer man jo nogle gange at se det hele som en helhed.
Anmeld