test hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Anonym trådstarter

Er lidt grøn i faget, men spørgsmålet er: hvrnår kan man man tage en g-test og "forvente" rigtigt svar? Gider ikke teste for tidligt ...

Mens: 10-14 jan.

Positiv æl: 28/29 jan

Forventet mens: d. 8/2

Takker for hjælpen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Tona

Anonym skriver:

Er lidt grøn i faget, men spørgsmålet er: hvrnår kan man man tage en g-test og "forvente" rigtigt svar? Gider ikke teste for tidligt ...

Takker for hjælpen  

Hvis det var mig ville jeg bare teste fra første dag efter forventet mens

Anmeld

30. januar 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Takker for hjælpen  

Så vil jeg mene du kan teste fra d. 8-9/2 :-) Jeg ville personligt nok først teste den 9/2

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Tøsen* skriver:

Så vil jeg mene du kan teste fra d. 8-9/2 :-) Jeg ville personligt nok først teste den 9/2

Tror også jeg venter. Sidst jeg ventede mig opdagede jeg det kun pga kæmpe bryster en dag  så har aldrig prøvet at "tænke" i alt det her pb før

Anmeld

30. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville som minimum vente til et par dage over første forventet mens dag. Jeg ventede til jeg var en uge over tid, selvom jeg var 100 procent sikker på at den der og havde vidst det på min krop i 14 dage. Jeg gad bare heller ik teste for tidligt! 

For dig. Vh stine

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg ville som minimum vente til et par dage over første forventet mens dag. Jeg ventede til jeg var en uge over tid, selvom jeg var 100 procent sikker på at den der og havde vidst det på min krop i 14 dage. Jeg gad bare heller ik teste for tidligt! 

For dig. Vh stine

Hvordan vidste du det?  Bare nysgerrig

Anmeld

30. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Denne gang er jeg jo anden gangs gravid og jeg ku bare mærke det på hele min krop. Var så træt at jeg næsten ik ku stå op, faldt konstant i søvn på sofaen, kvalme lige pludselig og mange andre små ting, som jeg ku genkende fra sidste gravitet! 

Det bliver spændene med dig! Vh stine

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Denne gang er jeg jo anden gangs gravid og jeg ku bare mærke det på hele min krop. Var så træt at jeg næsten ik ku stå op, faldt konstant i søvn på sofaen, kvalme lige pludselig og mange andre små ting, som jeg ku genkende fra sidste gravitet! 

Det bliver spændene med dig! Vh stine

Har også en søn i forvejen, men han var ikke helt planlagt, så var ikke så opmærksom dengang. Men spændende ja

Anmeld

31. januar 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Tror også jeg venter. Sidst jeg ventede mig opdagede jeg det kun pga kæmpe bryster en dag  så har aldrig prøvet at "tænke" i alt det her pb før

Okay..

Vil lige sige at de "forstørrede bryster" også kan forekomme selvom man ikke er gravid Det prøvede jeg i sidste cyklus. Var sikker på den var der, da både jeg og kæresten bemærkede at min bryster var vokset. Men ak, mens kom og mine bryster er nu nede i samme str. som før igen!

Anmeld

31. januar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Takker for hjælpen  

så kan du teste den 9/2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.