Nårh piger .. kæresten har nu officielt meddelt at han vil lave baby nummer 2. Han satsede jo på 8 ialt og har informeret mig om at han er villig til at slutte på det halve 
Kan jo godt regne ud at med min alder ... har jeg travlt ...
Jeg er bare bange for mit kejsersnitsar. Nu er det fint, kun en lille og næsten utydelig streg på min mave, der heldigvis og mod forventning, ligner sig selv igen nu.
Kan det mon nogensinde komme til at blive fint, ovenpå en graviditet 2? Og hvad med maven?
Og .. så er der også min dybe, bizarre frygt der sommetider dukker op .. hvad hvis de ikke har fået det fixet rigtigt indeni, så maven bliver så stor at arret bare flækkes åbent? Så står jeg der, med tarme og maveguf ud over det hele? 
Jeg er ikke i tvivl, skal vi have flere børn, skal jeg ikke føde dem vaginalt. Har det bare meget, meget MEGET værre med mit kropsbillede ved denne planlagte, mulige, graviditet end jeg havde det med den graviditet der jo var i fuld sving da jeg endeligt opdagede den. Der var ligesom ikke rigtigt noget valg, vel?
Andre der har prøvet flere kejsersnit? Hvor langt tid imellem? Hvad med arret? Hvad med maven og kroppen?
Anmeld