God gave til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ayasmor skriver:

Jeg købte denne til en veninde, efter fødslen af hendes søn. Synes den er ret sød http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/legetoej/aktivitetslegetoej/far-til-4-bodil-elefant%2c-18-cm/c-23/c-98/p-1637

hvor er den sød. den må jeg også anskaffe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Ayasmor

mor:) skriver:

hvor er den sød. den må jeg også anskaffe mig

den er nemlig bare rigtig k(j)ær

Anmeld

30. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ayasmor skriver:

den er nemlig bare rigtig k(j)ær

sød lille ordleg

Anmeld

30. januar 2012

Nea85

Min datter fik en rigtig sød sutteklud i gave, da hun blev født. Vi tog den i brug, da hun var omkring 3 måneder gammel, og hun ELSKER den!! Jeg vil helt klart give sådan en væk, næste gang jeg skal give en barselsgave

Det er kaninen, Clara har

http://lekmer.dk/born-og-baby/made-og-omsorg/tappe r-skind-og-puder/teddykompaniet-diinglisar-wild-ba byt%C3%A6ppe-kanin?trackingcode=07a6496f794cb3438c 2bba0cbc0e0d65

Anmeld

30. januar 2012

Camulla

Debatpige skriver:

Vi har et vennepar der lige er nedkommet, men har ingen idé om hvad vi skal give dem i gave, da de allerede har et barn i forvejen og alt nærmest alt, ink. tøj. 

Nogle gode idéer til en god gave til en nyfødt dreng?

Da jeg fik min første søn, fik jeg af min veninde, et gavekort til noget wellness. Det var virkelig en god gave. Vi havde fået så meget til babyen, så noget pleje til mor her, var virkelig et hit  

Anmeld

30. januar 2012

Lullaby

Mad til fryseren
Det var klart den bedste gave jeg fik da vi fik den yngste. Sådan en omgang frikadeller, pølsehorn og pizzasnegle så den ældste stadig kunne få mad

Anmeld

30. januar 2012

Tvillingemor80

Søs Fenger: Vuggeviser (kan vidst fås til 50 kr) - den er da bare et hit .. Eller andre CD'er med beroligende musik ..

Anmeld

30. januar 2012

M (:

Du kunne også købe " Min personlige bog" til barnet, hvis barnets navn er offentlig kendt?

Jeg synes det er en rigtig søde idé med en historie om barnet, hvori man kan skrive navne på forældre, søskende, kæledyr osv. (:

Anmeld

30. januar 2012

Maja_4000

En ting som jeg ville være blevet rigtig glad for , var et gavekort til fotograf .. Nu har jeg ikke læst tråden , så ved ikke om det er blevet foreslået .. 

Men det skal være til en som har "specialiceret" sig i børn ! Ikke bare Photocare eller sådan noget

Den mest nyttige ting vi fik , var babyalarm .. Men hvis de har anskaffet alt , hjælper det jo ikke (;

Anmeld

31. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

tak tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.