Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har et vennepar der lige er nedkommet, men har ingen idé om hvad vi skal give dem i gave, da de allerede har et barn i forvejen og alt nærmest alt, ink. tøj.
Nogle gode idéer til en god gave til en nyfødt dreng?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor gode venner er de??
Jeg syntes at en lille kurv med forskellige babyprodukter, lidt creme, olie, shampoo og sådan, plejer at vække lykke. Og ellers er et gavekort til en fotograf en super ide.
Jeg købte denne til en veninde, efter fødslen af hendes søn. Synes den er ret sød http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/legetoej/aktivitetslegetoej/far-til-4-bodil-elefant%2c-18-cm/c-23/c-98/p-1637
celkt skriver: hvor gode venner er de?? Jeg syntes at en lille kurv med forskellige babyprodukter, lidt creme, olie, shampoo og sådan, plejer at vække lykke. Og ellers er et gavekort til en fotograf en super ide.
Meget gode venner! ¨
Ja lyder som en god idé, de har bare anskaffet sig alt så tror de har det
Ayasmor skriver: Jeg købte denne til en veninde, efter fødslen af hendes søn. Synes den er ret sød http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/legetoej/aktivitetslegetoej/far-til-4-bodil-elefant%2c-18-cm/c-23/c-98/p-1637
ej det er den da også!!
Nu ved jeg ikke lige hvad budgettet er, men vi fik sådan en glasfigur med vores søns dato, vægt og længde.
Det synes jeg er en rigtig fin gave.
Moms
Debatpige skriver: ej det er den da også!!
og så synes jeg at det er smart ift. de magneter, så den kan bruges som bamse også (og vaskes)
Moms skriver: Nu ved jeg ikke lige hvad budgettet er, men vi fik sådan en glasfigur med vores søns dato, vægt og længde. Det synes jeg er en rigtig fin gave. Moms
er det også! ved du hvor man kan anskaffe sig den??
Ayasmor skriver: og så synes jeg at det er smart ift. de magneter, så den kan bruges som bamse også (og vaskes)
Hvor stor er den? 18 cm er da ikke meget er det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128