Elskovs-partnere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har ikke lyst til at blive dømt negativt på mit valg, men der er plads til alles meninger i denne debat

Det er det, at jeg ikke har nogen kæreste og der er ikke rigtigt nogle jeg kender der vil have sex med mig, ellers tænder jeg overhovedet ikke på dem.
Nu har jeg så fået en blind-sex-date da det kun er sex jeg søger. Eller helt "blind" er den ikke, da jeg har set ham på facebook og nu har fået hans nr. Det er en fælles ven vi begge har, der har angeret det for os, da han ikke er klar eller ønsker et forhold, og jeg ikke har tid og overskud til at skulle pleje en kæreste, så det ville jo passe super godt, med sådan en sex-ven

Er der andre der har sådan en "ven"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Christina.78

Nej har jeg så ikke behov for da jeg har en dejlig mand herhjemme der gør det han skal

men synes det er helt iorden hvad du gør, for nogle mangler det altså bare uden at det forpligter..har sågar en ven, der pt kun mangler en B-ven  så sig til, hvis du mangler en B- ven i sønderjylland..

Anmeld

30. januar 2012

AndreasMor84

Der er mange singler der blot har en B-ven .. ser ik noget forkert i det. Klø du bare på

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Christina.78 skriver:

Nej har jeg så ikke behov for da jeg har en dejlig mand herhjemme der gør det han skal

men synes det er helt iorden hvad du gør, for nogle mangler det altså bare uden at det forpligter..har sågar en ven, der pt kun mangler en B-ven  så sig til, hvis du mangler en B- ven i sønderjylland..

Hehe det dejligt at nogen ser så positivt på den beslutning, ikke alle der ville det

Hehe det skal jeg nok, nu er det ikke så tit jeg kommer til jylland

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Der er mange singler der blot har en B-ven .. ser ik noget forkert i det. Klø du bare på

Det er godt at høre .. tak

Anmeld

30. januar 2012

mariamiss6

Ja, jeg har en bolleven. 

Det startede egentlig med vi bare underholdt hinanden, for almindelig selskabs skyld, og så blev vi glade for hinanden og forsøgte os som kærester. 

Kæresteriet gik dog kun i kort tid, så var vi enige om det var noget værre rod, og vi endte så med kun at være bollevenner, af den simple grund at vi er skide gode sammen på den måde.

Jeg synes det er rart at have sådan en ven, fordi man kan dyrke sex med en der kender dig lige så godt, som hvis du havde en kæreste.
Men når der så ikke lige er plads til en kæreste nu og her, eller man bare ikke kan finde en man synes er det værd, så er det rart nok med en bolleven. Synes jeg...

jeg kan ikke se der skulle være noget galt i at have en bolleven. For med en fast bolleven, er man næsten lige så sikker som med en fast kæreste, rent helbredsmæssigt, og det synes jeg da er en nok så vigtig faktor.

Desuden er det jo rigtig fint at have en fast god ven synes jeg. For oftest e rman jo ikke bollevenner med en man ikke også kan snakke med og have almindeligt venskab med. Jeg kunne i hvert fald ikke selv have en bolleven, som jeg ikke også ville kunne have et almindeligt sex-løst venskab til....

Friends with benefits siger de på engelsk, og det synes jeg faktisk er utroligt rammende

Man skal bare huske at vurdere, om man kan finde ud af at holde et sådant forhold til reelt kun sex. For i grunden kan man jo ikke fornægte hinanden at søge en kæreste ud over, så man måske ender med at må afbryde sex-forholdet, til fordel for et mere seriøst forhold til en 3. part.

Jeg hører tit om folk som ender i et stort jalouxi drama, fordi de mener de har lige så meget eneret på en bolleven, som man synes at have til en kæreste. Og det synes jeg nu ikke rigtigt man kan forlange... 

Held og lykke med din sex-ven-date

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Ja, jeg har en bolleven. 

Det startede egentlig med vi bare underholdt hinanden, for almindelig selskabs skyld, og så blev vi glade for hinanden og forsøgte os som kærester. 

Kæresteriet gik dog kun i kort tid, så var vi enige om det var noget værre rod, og vi endte så med kun at være bollevenner, af den simple grund at vi er skide gode sammen på den måde.

Jeg synes det er rart at have sådan en ven, fordi man kan dyrke sex med en der kender dig lige så godt, som hvis du havde en kæreste.
Men når der så ikke lige er plads til en kæreste nu og her, eller man bare ikke kan finde en man synes er det værd, så er det rart nok med en bolleven. Synes jeg...

jeg kan ikke se der skulle være noget galt i at have en bolleven. For med en fast bolleven, er man næsten lige så sikker som med en fast kæreste, rent helbredsmæssigt, og det synes jeg da er en nok så vigtig faktor.

Desuden er det jo rigtig fint at have en fast god ven synes jeg. For oftest e rman jo ikke bollevenner med en man ikke også kan snakke med og have almindeligt venskab med. Jeg kunne i hvert fald ikke selv have en bolleven, som jeg ikke også ville kunne have et almindeligt sex-løst venskab til....

Friends with benefits siger de på engelsk, og det synes jeg faktisk er utroligt rammende

Man skal bare huske at vurdere, om man kan finde ud af at holde et sådant forhold til reelt kun sex. For i grunden kan man jo ikke fornægte hinanden at søge en kæreste ud over, så man måske ender med at må afbryde sex-forholdet, til fordel for et mere seriøst forhold til en 3. part.

Jeg hører tit om folk som ender i et stort jalouxi drama, fordi de mener de har lige så meget eneret på en bolleven, som man synes at have til en kæreste. Og det synes jeg nu ikke rigtigt man kan forlange... 

Held og lykke med din sex-ven-date

Jeg kan egentlig kun give dig ret hele vejen igennem

Og ja, man kan bremse hinanden og skal man passe på med.

Og tak

Anmeld

30. januar 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg kan egentlig kun give dig ret hele vejen igennem

Og ja, man kan bremse hinanden og skal man passe på med.

Og tak

Jeg blev lige inspireret

https://www.baby.dk/debat/158234pi1/sex-og-samliv/har-duhar-du-haft-en-bolleven-og-synes-du-det-er-okay.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.