Jeg tror jeg har valgt... :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Lone Jakobsen

meget smuk. men slet ikke min stil.

kan rigtigt godt li den måde den er lavet på. men ville aldrig selv vælge en med så mange blonder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Muhmi

Dinna88 skriver:

SMUK MED SMUK PÅ! Skulle jeg giftes i hvidt, så ville den være en klar kandidat - den er bare fin

Taaaak

Anmeld

30. januar 2012

Muhmi

Rockertand skriver:

Det vigtigste er, at DU er helt vild med den

Personligt synes jeg, at den virker tung i det, men jeg er sikker på, at du bliver en smuk brud.

Og DET er jeg... Den er ligesom jeg gerne vil have den..

Ja den kan godt se lidt tung ud når du siger det, egentlig... Men jeg er en stærk kvinde, så mon ikke jeg kan holde vægten oppe Hehe

Tak for svar

Anmeld

30. januar 2012

Muhmi

Timse skriver:

Perfekt

Nemlig!

Anmeld

30. januar 2012

Muhmi

B&J skriver:

den er super smuk

den er ikke som alle andres og jeg er vild med der er ærmer i troede jeg slet ikke man kunne få

Taaaak sødesen!!

Ja er den ikke bare rigtig fiiiin? Elsker at den ikke er set tuuuusind gange før og alligevel så er formen én man har set mange gange før... Klassisk og alligevel totalt afvigende

Nej jeg har også ledt rigtig længe da jeg fandt den her... Det er svært at få flotte ærmer i brudekjoler synes jeg

Anmeld

30. januar 2012

Phoenix

Muhmi skriver:

Efter timers søgen og kiggen og kiggen igen... Ja, så tror jeg skam jeg er kommet til en konklusion...

Den er så smuk, klassisk i formen og alligevel blondet (Som mange af jer nok har regnet ud at jeg elsker ) Og så vil den dække mine arme og der er ingen satinbånd under brystet eller noget, så det skal jeg ikke bekymre mig om... Hvad siger i? Er det ikke den?

Hvor er den bare yndig !!  Du kan da ikke andet end at blive en bedårende brud iført den kjole. Har du fundet ud af brudefrisuren og slør også ? Elsker bryllupper, så er lige lidt nysgerrig 

Anmeld

30. januar 2012

B&J

Muhmi skriver:

Taaaak sødesen!!

Ja er den ikke bare rigtig fiiiin? Elsker at den ikke er set tuuuusind gange før og alligevel så er formen én man har set mange gange før... Klassisk og alligevel totalt afvigende

Nej jeg har også ledt rigtig længe da jeg fandt den her... Det er svært at få flotte ærmer i brudekjoler synes jeg

joooo den er virkelig virkelig flot og jeg elsker de ærmer i kjolen hold nu op glæder mig så meget til du skal have den på så jeg kan se dig med den

EJ TILLYKKE MED DU FANDT DIN KJOLE JUBIIIII

jeg mangler en hoppende smilet hihihiih

Anmeld

30. januar 2012

Clisolka

Me love it! 

Anmeld

30. januar 2012

lycly

DEN ER SÅ SMUK! Jeg er MISUNDELIG. Jeg eeeelsker den. Som jeg også skrev i den anden tråd du lavede, så stemte jeg på den kjole med blondeærmer, synes virkelig det er så smukt og klassisk med ærmer på en brudekjole. Håber vi får lov at se billede af dig i den en dag

Anmeld

30. januar 2012

Chris86

Egentlig meget fin, men ikke min stil...

MEN lyder som om du allerede har bestemt dig, så hul i hvad andre synes
KØB DEN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.