Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SMUK MED SMUK PÅ! Skulle jeg giftes i hvidt, så ville den være en klar kandidat - den er bare fin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Uuuh, må jeg se den?
Uuuh, må jeg se den?
Det måtte du meget gerne, men jeg kan ikke få billedet herind? Når jeg skal vælge filer, så kan jeg ikke vælge lige præcis det billede?
Muhmi skriver: Efter timers søgen og kiggen og kiggen igen... Ja, så tror jeg skam jeg er kommet til en konklusion... Den er så smuk, klassisk i formen og alligevel blondet (Som mange af jer nok har regnet ud at jeg elsker ) Og så vil den dække mine arme og der er ingen satinbånd under brystet eller noget, så det skal jeg ikke bekymre mig om... Hvad siger i? Er det ikke den?
Efter timers søgen og kiggen og kiggen igen... Ja, så tror jeg skam jeg er kommet til en konklusion...
Den er så smuk, klassisk i formen og alligevel blondet (Som mange af jer nok har regnet ud at jeg elsker ) Og så vil den dække mine arme og der er ingen satinbånd under brystet eller noget, så det skal jeg ikke bekymre mig om... Hvad siger i? Er det ikke den?
jeg har stemt "andet" fordi jeg synes den er RIIIGTIG flot, men aldrig ville klæde mig, så derfor ikke min stil! Men er VILD med alle de detaljer den har!!
Har stemt "andet"Jeg synes den er pæn, men ikke noget jeg selv ville vælge
Den er flot... Men ikke min stil..
Jeg synes den er rigtig fin.
Selv ville jeg nok vælge én med færre blonder. Men hvis du elsker blonder er den da lige DIG!
Perfekt
Det vigtigste er, at DU er helt vild med den
Personligt synes jeg, at den virker tung i det, men jeg er sikker på, at du bliver en smuk brud.
den er super smuk
den er ikke som alle andres og jeg er vild med der er ærmer i troede jeg slet ikke man kunne få
Rigtig smuk kjole! jeg er normalt heller ikke til alt for mange blonder men denne her er smuk, kan godt lide blonderne på denne fordi den ikke er kridhvid og den er lidt gammeldags romantisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128