Det var så lidt! Jeg var selv rigtig spændt på om tre uger og et par lange flyvninger, var for meget at kaste sig ud i, men jeg fortrød på intet punkt under turen. Det var bare det hele værd at komme på ferie og bare nyde at være gravid og kunne gå rundt i bikini og have nogle fede uger - så vil helt klar anbefale det også midt i graviditeten!
Jeg vil meget gerne maile den til dig, vil du ikke enten skrive din mail her eller sende den til majbrit@vplusn.dk? Så mailer jeg retur.
Jeg havde slet ingen kvalme under flyvningerne, og selvom jeg havde frygtet at skulle rende på toilettet hver time (og bede sidemanden rejse sig konstant) gik det stik modsat og jeg havde ikke brug for at være til mere besvær end hvad alle mulige andre rejsende er. 
Det kan jeg bare så godt forstå i gør!! 
nattergalen skriver:
Hej Majbritt..
Tak fordi du tog dig tid til at svare med dine erfaringer
Det er rart at høre fra en der har prøvet det, og så i så lang tid.. For det har nemlig været en bekymring hvor vidt det er for lang tid at være væk.. Men det kan vidst lade sig gøre 
Jeg kunne rigtig godt tænke mig mailen som du udfyldte til flyselskabet, så har jeg en ide om hvad det er
Og tak 
Sikke en fordel at have, det må jeg vidst hellere bruge
Især i de lange køer der kan være med flyene..
Dejligt at høre at du på trods af en laaaang flyvetur ikke havde ret mange gener.. Her er jeg lidt bange for at skulle blive kvalm.. Er det noget du har oplevet?
Tak for krydset fingre, men vi holder os så positivt som muligt og glæder os til at møde vores lille engel
Anmeld