Graviditet og rejse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

nattergalen

Majbrit skriver:

Hej NattergalenSå lige dit indlæg og vi er netop kommet tilbage fra 3 uger i Thailand med flyvninger på op til 12 timer, som gik rigtig fint. Det var fra uge 19-22. Jeg var dækket af alm. rejseforsikring og havde vandrejournalen og en seddel fra lægen med om at det var en normal graviditet. Nogle flyselskaber kan kræve at den fremvises, jeg kan evt. maile den jeg udfyldte til dig. Udover det har der kun været et par hævede fødder i flyet trods støttestrømper (men turen til Marokko er en del kortere, så det er ikke engang sikkert du mærker noget til det) - og så benyt dig af at du er gravid. Det opdagede vi, at det sendte os foran i køerne i lufthavnen ;-) Dog først på vej hjem desværre..... :-) Er ked af at høre om jeres lille dreng, men krydser fingre for at jeres lidt anderledes start forløber super positivt og godt!Kh Majbrit

Hej Majbritt.. 

Tak fordi du tog dig tid til at svare med dine erfaringer  
Det er rart at høre fra en der har prøvet det, og så i så lang tid.. For det har nemlig været en bekymring hvor vidt det er for lang tid at være væk.. Men det kan vidst lade sig gøre

Jeg kunne rigtig godt tænke mig mailen som du udfyldte til flyselskabet, så har jeg en ide om hvad det er Og tak

Sikke en fordel at have, det må jeg vidst hellere bruge Især i de lange køer der kan være med flyene..
Dejligt at høre at du på trods af en laaaang flyvetur ikke havde ret mange gener.. Her er jeg lidt bange for at skulle blive kvalm.. Er det noget du har oplevet?

Tak for krydset fingre, men vi holder os så positivt som muligt og glæder os til at møde vores lille engel  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

nattergalen

NNL skriver:

Jeg var i Egypten en uge, da jeg var 12-13 uger henne. Den eneste kommentar lægen havde var at det var vigtigt at jeg tog min vandrejournal med. Det er der også andre der har skrevet her, men hos mig var det lægens ord

Er også ked af at høre om din hårde graviditet, men synes det er super flot at du/I holder modet oppe og glæder jer over familieforøgelsen alligevel

Vandrejournalen er pakket Kan sagtens forstå den er vigtig at have med.. 

Håber du/I havde en god tur i Egypten

Flere og flere skriver om at det godt kan lade sig gøre så jeg holder mig positivt  

Anmeld

3. februar 2012

Majbrit

Det var så lidt! Jeg var selv rigtig spændt på om tre uger og et par lange flyvninger, var for meget at kaste sig ud i, men jeg fortrød på intet punkt under turen. Det var bare det hele værd at komme på ferie og bare nyde at være gravid og kunne gå rundt i bikini og have nogle fede uger - så vil helt klar anbefale det også midt i graviditeten!

Jeg vil meget gerne maile den til dig, vil du ikke enten skrive din mail her eller sende den til majbrit@vplusn.dk? Så mailer jeg retur.

Jeg havde slet ingen kvalme under flyvningerne, og selvom jeg havde frygtet at skulle rende på toilettet hver time (og bede sidemanden rejse sig konstant) gik det stik modsat og jeg havde ikke brug for at være til mere besvær end hvad alle mulige andre rejsende er.

Det kan jeg bare så godt forstå i gør!! 

nattergalen skriver:

Hej Majbritt.. 

Tak fordi du tog dig tid til at svare med dine erfaringer  
Det er rart at høre fra en der har prøvet det, og så i så lang tid.. For det har nemlig været en bekymring hvor vidt det er for lang tid at være væk.. Men det kan vidst lade sig gøre

Jeg kunne rigtig godt tænke mig mailen som du udfyldte til flyselskabet, så har jeg en ide om hvad det er Og tak

Sikke en fordel at have, det må jeg vidst hellere bruge Især i de lange køer der kan være med flyene..
Dejligt at høre at du på trods af en laaaang flyvetur ikke havde ret mange gener.. Her er jeg lidt bange for at skulle blive kvalm.. Er det noget du har oplevet?

Tak for krydset fingre, men vi holder os så positivt som muligt og glæder os til at møde vores lille engel  

Anmeld

5. februar 2012

nattergalen

Majbrit skriver:

Det var så lidt! Jeg var selv rigtig spændt på om tre uger og et par lange flyvninger, var for meget at kaste sig ud i, men jeg fortrød på intet punkt under turen. Det var bare det hele værd at komme på ferie og bare nyde at være gravid og kunne gå rundt i bikini og have nogle fede uger - så vil helt klar anbefale det også midt i graviditeten!

Jeg vil meget gerne maile den til dig, vil du ikke enten skrive din mail her eller sende den til majbrit@vplusn.dk? Så mailer jeg retur.

Jeg havde slet ingen kvalme under flyvningerne, og selvom jeg havde frygtet at skulle rende på toilettet hver time (og bede sidemanden rejse sig konstant) gik det stik modsat og jeg havde ikke brug for at være til mere besvær end hvad alle mulige andre rejsende er.

Det kan jeg bare så godt forstå i gør!! 

Hejsa, 

Dejligt at det har været så fed en oplevelse for dig.. Nu håber jeg på det samme

Min mailadresse er: nattergalen@live.dk

På forhånd tak

Knus herfra.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.