nattergalen skriver:
Hej Viben,
Fedt med en uge til New York.. Håber det bliver en god ferie..
Jeg er umiddelbart kommet frem til det samme som dig, 4 uger før fødsel..
Jeg har umiddelbart ikke fået noget at vide omkring at føde for tideligt, og min jordermoder mener ikke der skulle være noget problem i at rejse.. Men kender du det, man vil gerne liiiiige forhører om der er andre der har prøvet det 
Håber du overlever den lange flyvetur og ellers at du nyder den og får en god ferie 
Tak skal du have og i lige måde

Kan godt forstå du gerne vil nyde den sidste frihed, der bliver jo nok at se til! Og når din jordemoder har sagt sådan, så er det bare med at komme afsted

Jeg ringede til SAS som vi skal flyve med, og de vil ikke engang se ens vandrejournal eller noget fra lægen, for at sikre sig hvor langt henne man er... Men tror nu vandrejournalen er god at have med hvis der nu skulle ske noget...
Nå ja og så en rejseforsikring... Man skal bare have en almindelig når man skal rejse op til 8 uger før termin, men det er jo vigtigt at have tegnet den hvis man skulle gå i fødsel

Men fortæl dit forsikringsselskab om dine omstændigheder, så du evt. kan få en forhåndsgodkendelse... Jeg tør i hvert fald ikke vurdere om de vil definere din graviditet som normal?
Anmeld