Min søster blev rykket 3 uger tilbage og de ville gerne have rykket hende endnu længere, indtil hun så påpegede at hun altså så havde taget en graviditetstest der umuligt kunne være positiv eftersom hun så skulle have testet 2+ et eller andet.
Samtidig kunne hun bevise at manden altså slet ikke havde været hjemme i 14 dage der hvor de mente hun så var blevet gravid, men de var helt ligeglade,
Da hun endelig fødste måtte de konstatere hun var virkelig overbåren og hendes egen termin havde passet bedre
Der ER altså forskel på de små fostres størrelse allerede fra starten, uanset om lægerne mener det eller ej.
Min søster har fået rimeligt alm. str. børn...på nær den sidste som jo så lå fpr længe..ikke nok med hun blev sat 3 uger tilbage, hun gik også 10 dage over tid... Så den sidste måtte de flå ud med det resultat at hun blev fået i stykker indvendigt i maven.
Jeg er aldrig blevet sat anderledes end den beregnede termin...men har fået små børn alle født for tidligt.
Så min søster må jo have de små fostre i starten der vokser sig store mens jeg starter ud med fostre i fin størrelse og så bliver de små efterhånden. Så scanning eller ej, HADER simpelthen at de ikke lytter til kvinden...der ER altså begrænset levetid på de små svømmere og så synes jeg godt nok ikke man kan sættes så mange uger frem eller tilbage.
Sisse
Anmeld