Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gør mig meget ondt! Hvor er det uretfærdigt! Kæmpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh nej....du var jo omkring halvejs.
Hvor tragisk.
Håber I finder noget at holde fast i, i denne hårde tid. Hinanden!!!
Stort kram.
RIP Emma Carolina
Moms
channie-g skriver: Levede hun da hun blev født ? Sagde de noget om hvorfor det gik så galt :-(
Levede hun da hun blev født ? Sagde de noget om hvorfor det gik så galt :-(
ja, hun levede i få timer. den smukkeste lille skabning bilen ramte os lige på min dør, så jeg blev klemt fast, og maven fik et ordenligt tryk.
Maja84 skriver: Åh nej hvor frygteligt, sender kæmpe kram, selvom det nok ikke kan lindre jeres sorg. Hvor er det da bare forfærdeligt
Åh nej hvor frygteligt, sender kæmpe kram, selvom det nok ikke kan lindre jeres sorg. Hvor er det da bare forfærdeligt
vi er dybt ulykkelige .
selvom vi ikke er særlig gamle, har det givet mig endnu mere lyst til at prøve igen. selvom der er intet der kan erstatte min lille Emma
Sender en masse tanker til jer
puuha en hård til ..
FieMus skriver: jeg var i uge 25 - nej, det var der desværre ikke. hun levede i et par timer, men hun var jo slet ikke udviklet nok.
jeg var i uge 25 - nej, det var der desværre ikke. hun levede i et par timer, men hun var jo slet ikke udviklet nok.
Dejligt at i trods alt så hende i live. Jeg troede dog at chancerne for overlevelse var ret gode efter 24+0.
Det gør mig ondt at i skal igennem dette mareridt. Sender jer min dybeste medfølelse...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128