Jeg har mistet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

FieMus

Som overskriften siger, har jeg mistet Emma. 

Min kæreste og jeg har været ude for en trafik ulykke, og der mistede vi vores ufødte datter. Jeg er dybt ulykkelig, men bliver nødt til at komme ud med det.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Maise86

FieMus skriver:

Min kæreste og jeg har været ude for en trafik ulykke, og der mistede vi vores ufødte datter. Jeg er dybt ulykkelig, men bliver nødt til at komme ud med det.  

Åh nej dog  Hvad skete der dog? Det gør mig meget ondt!

Anmeld

30. januar 2012

mkb123

FieMus skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, sender dig en masse knus og tanker. Det må være forfærdeligt for jer! 

Anmeld

30. januar 2012

channie-g

FieMus skriver:

Ej det jeg sindsyg ked a at høre :-(,håber i er oki på trods a i har mistet jereS lille datter... Stor kram til dig og din fyr

Anmeld

30. januar 2012

Annemor...

knus  og tanker til dig og din kæreste

Anmeld

30. januar 2012

FieMus

Maise86 skriver:

Åh nej dog  Hvad skete der dog? Det gør mig meget ondt!

Der var en dame der kørte ind i os, på passagersiden, hvor jeg sad, og mærkede straks at der var et eller andet galt. jeg blev straks kørt til de nærmeste hospital, hvor jeg fødte min lille datter 

Anmeld

30. januar 2012

FieMus

mkb123 skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, sender dig en masse knus og tanker. Det må være forfærdeligt for jer! 

tusind tak 

Anmeld

30. januar 2012

FieMus

channie-g skriver:

Ej det jeg sindsyg ked a at høre :-(,håber i er oki på trods a i har mistet jereS lille datter... Stor kram til dig og din fyr

tusind tak  det er forfærdeligt. 

Anmeld

30. januar 2012

FieMus

Annemor... skriver:

knus  og tanker til dig og din kæreste

tusind tak 

Anmeld

30. januar 2012

Muhmi

Åh nej hvor forfærdeligt!!

Ved slet ikke hvad jeg skal sige så jeg sender en masse  Hvor er det uretfærdigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.