Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Testede i eftermiddags, negativ, men tager også en med morgenurin,, bare for at være helt sikker.Håber bare det er kroppen der driller, ih, altså, hvor kan kroppen være "sjov" nogen gange.
Testede i eftermiddags, negativ, men tager også en med morgenurin,, bare for at være helt sikker.Håber bare det er kroppen der driller, ih, altså, hvor kan kroppen være "sjov" nogen gange.
uuuh hvad mon testen har sagt?
Er noget så spændt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SaNiNa skriver: uuuh hvad mon testen har sagt? Er noget så spændt
Kofoed. skriver: Negativ Men tager en igen hver uge, bare for at være sikker på, at der ikke sker noget for tidligt.
Negativ Men tager en igen hver uge, bare for at være sikker på, at der ikke sker noget for tidligt.
Hvor langt er du over tid?
SaNiNa skriver: Ha Hvor langt er du over tid?
Ha
Kofoed. skriver: Har ikke mens på p-sprøjte, så ved ikke om jeg er.
Har ikke mens på p-sprøjte, så ved ikke om jeg er.
åååh nej så kan jeg godt se det er svært.
Håber den er negativ lige ind til i ønsker den skal være positiv
SaNiNa skriver: åååh nej så kan jeg godt se det er svært. Håber den er negativ lige ind til i ønsker den skal være positiv
Er glad for at høre, at den var negativ!
Jeg har selv den frygt i baghovedet! Jeg skal absolut ikke være gravid nu. Men nej en abort er heller ikke et ønske.
Håber ikke du skal tage det valg!
Katte87 skriver: Er glad for at høre, at den var negativ! Jeg har selv den frygt i baghovedet! Jeg skal absolut ikke være gravid nu. Men nej en abort er heller ikke et ønske. Håber ikke du skal tage det valg!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128