Har i flere dage haft en lille frygt og i dag er det næsten for meget. Har så mange tegn på en graviditet og er slet ikke på nogen måde klar til en toer endnu, men abort er noget der ligger så langt fra mig og min verden....
Vi har lige brugt vores sidste penge i denne måned på MME, så kan ikke købe en test i morgen, men har virkelig brug for svar snart ...
Jeg er på p-sprøjte, men er før blevet gravid på sådan en, tabte den dog midt i 1. trimester, så stoler ikke helt på den, men det er bare det eneste der passer til mig. Derudover har jeg haft mange fysiske problemer på det sidste, med lav blodprocent og d vitamin, men de er endelig blevet så meget bedre, at jeg kan detage 80% i hverdagen, så Peter er stadig på overarbejde. Jeg er også startet på noget medicin mod extreme humørsvingninger, det må man bare ikke tage når man er gravid .. Argh ved ikke engang hvad i kan hjælpe med, så længe jeg ikke ved noget, så kommer jeg nok ikke videre, men måtte bare af med mine tanker, puha. BTW Peter synes en abort vil være det bedste valg (økonomisk og pratisk), men han kan godt se, at det vil være psykisk hårdt for os begge, at tage den, specielt med tabet af Isabella/tvilling b ....
Vil gå i seng og håbe på jeg finder en løsning og helst kun har en streng på testen, når den engang bliver taget.
Anmeld