Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Hi hi, det ser jeg så, du har gjort... Du skriver af sikkerheds grunde, MEN jeg VED det er fordi, du vil have kage, hi hi, og undskyld
Hi hi, det ser jeg så, du har gjort...
Du skriver af sikkerheds grunde, MEN jeg VED det er fordi, du vil have kage, hi hi, og undskyld
haha ja det er KUN fordi jeg vil have den kage der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: haha ja det er KUN fordi jeg vil have den kage der
Dot D skriver: Her er dåbskagen til Aliah. Temaet var pink, og jeg havde fået et billed af en kage, de havde set, så den måtte jeg gerne få inspiration fra Jeg lavede "min helt egen" version af kagen, det eneste jeg brugte, det var den store sløjfe Jeg fik prøvet min nye body-udstikker af, det er ikke sidste gang, de blev så fiiiiiine ( synes jeg   Kagen er chokoladekage med chokostykker med hindbærmousse, smurt op med en PSC med Asti...
Her er dåbskagen til Aliah. Temaet var pink, og jeg havde fået et billed af en kage, de havde set, så den måtte jeg gerne få inspiration fra
Jeg lavede "min helt egen" version af kagen, det eneste jeg brugte, det var den store sløjfe
Jeg fik prøvet min nye body-udstikker af, det er ikke sidste gang, de blev så fiiiiiine ( synes jeg  
Kagen er chokoladekage med chokostykker med hindbærmousse, smurt op med en PSC med Asti...
Er du vimmer mand... super flot min skønne kagepige der kan sit kram...
Hold nu helt BIP.. Hvor er den bare flot!!!
twinboys skriver: Er du vimmer mand... super flot min skønne kagepige der kan sit kram...
Ihhhh, hvor er du sød er også ret glad for resultatet
Rødhætte skriver: Hold nu helt BIP.. Hvor er den bare flot!!!
Mange tak skal du have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128