Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Her er dåbskagen til Aliah. Temaet var pink, og jeg havde fået et billed af en kage, de havde set, så den måtte jeg gerne få inspiration fra Jeg lavede "min helt egen" version af kagen, det eneste jeg brugte, det var den store sløjfe Jeg fik prøvet min nye body-udstikker af, det er ikke sidste gang, de blev så fiiiiiine ( synes jeg   Kagen er chokoladekage med chokostykker med hindbærmousse, smurt op med en PSC med Asti...
Her er dåbskagen til Aliah. Temaet var pink, og jeg havde fået et billed af en kage, de havde set, så den måtte jeg gerne få inspiration fra
Jeg lavede "min helt egen" version af kagen, det eneste jeg brugte, det var den store sløjfe
Jeg fik prøvet min nye body-udstikker af, det er ikke sidste gang, de blev så fiiiiiine ( synes jeg  
Kagen er chokoladekage med chokostykker med hindbærmousse, smurt op med en PSC med Asti...
OMG.. jeg vil døbes Aliah NU så jeg kan få DEN kage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Ja, og meget originalt. Det er altid rart at være first-mover!
Ja, og meget originalt. Det er altid rart at være first-mover!
Nemlig.....
k skriver: OMG.. jeg vil døbes Aliah NU så jeg kan få DEN kage
Nååårh, hvor er du sød....
Du må jo sige til, hvis du ender med navneforandring, hi hi, så må jeg gøre den efter til dig
Dot D skriver: Nååårh, hvor er du sød.... Du må jo sige til, hvis du ender med navneforandring, hi hi, så må jeg gøre den efter til dig
tror jeg skal skifte navn med det samme
k skriver: tror jeg skal skifte navn med det samme
Så må jeg jo i tænkeboks med hensyn til transport
Dot D skriver: Så må jeg jo i tænkeboks med hensyn til transport
ja den kan godt blive lidt tricky
FrkZier skriver: tror jeg skal skifte navn med det samme
Hi hi, det ser jeg så, du har gjort...
Du skriver af sikkerheds grunde, MEN jeg VED det er fordi, du vil have kage, hi hi, og undskyld
OMG !!!! Igen igen... WOWOWWOWOWOOWOW
AalborgPigen skriver: OMG !!!! Igen igen... WOWOWWOWOWOOWOW
Mange tak
Dot D skriver: Nemlig.....
Hi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128