Hvornår? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej ..  

mig og min kæreste har vi prøvet at blive gravide i 5 måneder..

Intet sker :/ .. Nå men så lagde vi at snakket igår mig og manden. 

Vi kommer så ind på hans sæd. Vi tænker hvornår kan vi få undersøgt hans sæd? .. Og ja jeg ved godt det ligeså kan være mig.. Men min kæreste mente selv at han ikke ville blive ked af det.. 

Men kan man overhovdet få tjekket det nu ? .. Han er næsten 30, og har begge læst noget med at når man bliver over 25 er chancerne mindre for at blive gravid? ..

- Håber nogle vil svare  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

come2

Anonym skriver:

Hej ..  

Vi kommer så ind på hans sæd. Vi tænker hvornår kan vi få undersøgt hans sæd? .. Og ja jeg ved godt det ligeså kan være mig.. Men min kæreste mente selv at han ikke ville blive ked af det.. 

Men kan man overhovdet få tjekket det nu ? .. Han er næsten 30, og har begge læst noget med at når man bliver over 25 er chancerne mindre for at blive gravid? ..

- Håber nogle vil svare  

Vi fik afvide vi skulle have prøvet et år, før de tester sæd.

har du prøvet med ægløsningsteste. ? - Vi har selv været igang 1½ år uden held, nu prøver vi med dem

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

har du prøvet med ægløsningsteste. ? - Vi har selv været igang 1½ år uden held, nu prøver vi med dem

Vi har hele tiden brugt dem .. også for at vide hvonår jeg skal ha mens .. 

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Vi har hele tiden brugt dem .. også for at vide hvonår jeg skal ha mens .. 

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Hej ..  

- Håber nogle vil svare  

man kan jo altid blive tjekket, men i skal nok selv betale for det når i ikke har prøvet i længere tid..

Det er altså meget normalt at det tager lidt tid, især hvis du har været på prævention af en art, så skal kroppen lige helt i balance igen inden den er klar til en graviditet..

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

man kan jo altid blive tjekket, men i skal nok selv betale for det når i ikke har prøvet i længere tid..

Det er altså meget normalt at det tager lidt tid, især hvis du har været på prævention af en art, så skal kroppen lige helt i balance igen inden den er klar til en graviditet..

Okay .. Har set man kan købe noget på nettet for at teste sæden ? .. 

Er bare sikker på at min krop er kommet iorden efter p-piller..

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Okay .. Har set man kan købe noget på nettet for at teste sæden ? .. 

Er bare sikker på at min krop er kommet iorden efter p-piller..

du kan godt have regelmæssig mens uden at alle de kunstige hormoner er ude af kroppen..

Jeg ville nok ikke vælge at bruge noget man kan hjemmeteste med når det kommer an på sådan noget.. ville nok vælge at ringe til lægen og snakke med ham, og så høre hvad jeres muligheder er..

Anmeld

29. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Hej ..  

- Håber nogle vil svare  

Føtes i Kolding har sådan nogle nye tests. Det er til at teste sæd med 

Jeg ved ikke hvordan de virker, eller hvor gode de er. Jeg har kun set at de havde dem ved kassen sidst jeg var derinde 

Anmeld

29. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Hej ..  

- Håber nogle vil svare  

Ja, der skulle så lige stå Føtex 

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

du kan godt have regelmæssig mens uden at alle de kunstige hormoner er ude af kroppen..

Jeg ville nok ikke vælge at bruge noget man kan hjemmeteste med når det kommer an på sådan noget.. ville nok vælge at ringe til lægen og snakke med ham, og så høre hvad jeres muligheder er..

Okay, tror jeg også vi gør Men tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.