30 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2009

Miamaja

DK skriver:

Jamen, det er fordi jeg ikke orker lave alt muligt mad, da jeg også skal lave 3 retter til 1000 mennesker på 3 timer dagen efter. Så derfor vil jeg så nødig rod m.m. ude i køkkenet aftenen før,..

Men du har ret. Han vil nok hellere have en rigtig kæmpe bøf. Jeg må vel tage mig sammen og mande mig lidt op... På flere måder ser det ud til, he he

jeg er enig med de andre. tror ikke der er noget bedre at faa end en BJ for en mand og en steak hmm men en bagt kartoffel i microovnen og en steak paa grillen er da noget af det nemmeste. ingen opvask og hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Bøf og blowjob, sku være noget der du'r.
(Har jeg hørt)

I par-kvinder er heldige...her står den altid på salat og selvbetjening....

Anmeld

16. marts 2009

Rasmine

Eva skriver:

I par-kvinder er heldige...her står den altid på salat og selvbetjening....

HARH HARH, Back in business!
Love it!

Anmeld

16. marts 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

HARH HARH, Back in business!
Love it!

Hihi......jeps....så slipper I ikke længere...

Anmeld

17. marts 2009

DK

Vi laver lidt halløj herhjemme om eftermiddagen, henter derefter Kirstine i BH, og så har hans venner lige ringet for at spørge om vi ikke kan tage ud af huset, så de kan stille tønde op, og være klar med surprise når vi kommer hjem igen.
Så nu tager vi på Bones, og får BØF, det er jo gratis for den der har fødselsdag, og da det er mig der gir, så.... Så hygger Kirstine sig også i børneafdelingen, frem for en fin restaurant hvor man skal sidde stille.

Nu håber jeg bare ikke de har vendt huset på hovedet når vi kommer hjem. Jeg har været så letsindig at give dem en nøgle... Hmmm... Men jeg har tænkt mig at stille lidt øl og chips frem, og så håber jeg det er sjovere at sætte sig, frem for at gå amok... Hmmm... måske skulle jeg ringe og høre om min far vil komme og være "hus-sitter". Bare sådan for en sikkerhedsskyld.

Men om ikke andet bliver Mikkel rigtig glad når han kommer hjem og de er der!!! Så kan han også få lidt peber, den stakkels mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.