30 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

DK

På torsdag bliver kæresten 30. Jeg har købt et fladskærm til ham, og GLÆDER mig sådan til han får det. Jeg har købt liiige det han ønskede sig.

På fredag kommer hele familien til hans fødselsdag. Vi bliver vist 21 herhjemme, og skal have 3 retter, som jeg skal nå at lave når jeg har fri fra job kl 16. De kommer heldigvis først kl. 18.30.

MEN, torsdag har kæresten fri kl. 12 fra job, og jeg tager fri fra skole. Men hvad skal vi lave? Jeg vil gerne overraske ham. Jeg har jo formiddagen til det. Der er naturligvis det oplagte valg, men hvad bagefter?? Jeg tænker at han nok gerne vil tilslutte fladskærmen med mere, og så tænkte jeg på at købe sådan en blue-ray dvd til ham, som så kan spilles på playstationen og ses på det nye "gode" tv. Men er det for kedeligt der om aftenen?

Skal vi tage ud og spise eller skal jeg lave noget hyggeligt. Orker det måske ikke helt, da jeg skal lave alt det om fredagen, og jeg regner med at ordne borde og den slags torsdag formiddag.

Men har i gode ideer, til en hyggelig festlig men afslappet aften, som stadig er en 30 års værdig fejring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Rasmine

Bøf og blowjob, sku være noget der du'r.
(Har jeg hørt)

Anmeld

16. marts 2009

Lusi

Hvad med at tage ud og spise og bowle?
Så har du jo også fri for at stå og lave aftensmad Smart ik?

Anmeld

16. marts 2009

Balderson

Mebach skriver:

(Har jeg hørt)

Som du dog kan sige det Mcbach *G*

Da min mand fik hans fladskærm, kunne han bruge timer på at sætte sig ind i alt det tekniske og så netop som du skrev, så skulle han da også lige se en film, for at se den gode kvalitet...

Jeg bestilte pizza udefra og det var smader hyggeligt.. Det er jo ikke maden der gør det, men selskabet og hvad kan være bedre for din kærste end at være sammen med dig på hans dag ;0)

Anmeld

16. marts 2009

Pia.

Mebach skriver:

(Har jeg hørt)

Den idé håber jeg med på - og den bliver uden tvivl en succe...

TILLYKKE med ham....

HE HE....

Anmeld

16. marts 2009

DK

Balderson skriver:

Som du dog kan sige det Mcbach *G*

Da min mand fik hans fladskærm, kunne han bruge timer på at sætte sig ind i alt det tekniske og så netop som du skrev, så skulle han da også lige se en film, for at se den gode kvalitet...

Jeg bestilte pizza udefra og det var smader hyggeligt.. Det er jo ikke maden der gør det, men selskabet og hvad kan være bedre for din kærste end at være sammen med dig på hans dag ;0)

Uhh det var lige sådan noget jeg håbede på... Var bare bange for at det var for "tarveligt" når han nu blev 30. Men altså vi bliver jo mange til en stor fest næste dag.

Det tror jeg er planen :-)

Anmeld

16. marts 2009

DK

Mebach skriver:

(Har jeg hørt)

He he... Nå, jamen det må vi jo se på så

Tror i pizza og et BJ går an?

Anmeld

16. marts 2009

Rasmine

DK skriver:

He he... Nå, jamen det må vi jo se på så

Tror i pizza og et BJ går an?

Nej, det er de 2 B'er der du'r!
Gerne en 300 grams.
Har jeg hørt!

Anmeld

16. marts 2009

DK

Mebach skriver:

Nej, det er de 2 B'er der du'r!
Gerne en 300 grams.
Har jeg hørt!

Jamen, det er fordi jeg ikke orker lave alt muligt mad, da jeg også skal lave 3 retter til 1000 mennesker på 3 timer dagen efter. Så derfor vil jeg så nødig rod m.m. ude i køkkenet aftenen før,..

Men du har ret. Han vil nok hellere have en rigtig kæmpe bøf. Jeg må vel tage mig sammen og mande mig lidt op... På flere måder ser det ud til, he he

Anmeld

16. marts 2009

Rasmine

DK skriver:

Jamen, det er fordi jeg ikke orker lave alt muligt mad, da jeg også skal lave 3 retter til 1000 mennesker på 3 timer dagen efter. Så derfor vil jeg så nødig rod m.m. ude i køkkenet aftenen før,..

Men du har ret. Han vil nok hellere have en rigtig kæmpe bøf. Jeg må vel tage mig sammen og mande mig lidt op... På flere måder ser det ud til, he he

Kan KUN anbefale RIB EYE!!!
I LOVE IT!
Måske med bagte kartofler, og en lækker salat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.