På torsdag bliver kæresten 30. Jeg har købt et fladskærm til ham, og GLÆDER mig sådan til han får det. Jeg har købt liiige det han ønskede sig.
På fredag kommer hele familien til hans fødselsdag. Vi bliver vist 21 herhjemme, og skal have 3 retter, som jeg skal nå at lave når jeg har fri fra job kl 16.

De kommer heldigvis først kl. 18.30.
MEN, torsdag har kæresten fri kl. 12 fra job, og jeg tager fri fra skole. Men hvad skal vi lave? Jeg vil gerne overraske ham. Jeg har jo formiddagen til det. Der er naturligvis det oplagte valg

, men hvad bagefter?? Jeg tænker at han nok gerne vil tilslutte fladskærmen med mere, og så tænkte jeg på at købe sådan en blue-ray dvd til ham, som så kan spilles på playstationen og ses på det nye "gode" tv. Men er det for kedeligt der om aftenen?
Skal vi tage ud og spise eller skal jeg lave noget hyggeligt. Orker det måske ikke helt, da jeg skal lave alt det om fredagen, og jeg regner med at ordne borde og den slags torsdag formiddag.
Men har i gode ideer, til en hyggelig festlig men afslappet aften, som stadig er en 30 års værdig fejring?
Anmeld