Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden og jeg er igang PB med nummer 2, og vi HÅBER virkelig der er gevinst nu,.
Tog en test imorges, og jeg syntes at der var en meget utydlig streg, men manden syntes ikke at han kunne se nogen, så krydser godt nok fingre for at mine mens bliver nok
Har prøvet at ligge mærke til om der er nogle symptomer, og det eneste der er, er at min mave er som en badebold snart og at jeg har møg hamrende ondt .. Havde jeg også med den første, men ikke noget med nogen ømme bryster eller noget?? Hmmm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Manden og jeg er igang PB med nummer 2, og vi HÅBER virkelig der er gevinst nu,. Tog en test imorges, og jeg syntes at der var en meget utydlig streg, men manden syntes ikke at han kunne se nogen, så krydser godt nok fingre for at mine mens bliver nok Har prøvet at ligge mærke til om der er nogle symptomer, og det eneste der er, er at min mave er som en badebold snart og at jeg har møg hamrende ondt .. Havde jeg også med den første, men ikke noget med nogen ømme bryster eller noget?? Hmmm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128